V Novem mestu se je pojavil seksi jumbo plakat z golim ženskim telesom, ki je razdelil javnost (FOTO)

12. 6. 2024
V Novem mestu se je pojavil seksi jumbo plakat z golim ženskim telesom, ki je razdelil javnost (FOTO) (foto: Profimedia)
Profimedia

Kaj pa si o tem misliš ti? 🤔

Prebivalci Novega mesta v teh dneh lahko opazijo jumbo plakat, ki je zaradi svoje vsebine povsem razdelil javnost. Gre za cestni oglas Gozdnega gospodarstva Novo mesto, ki se glasi: "Je vaš vrt zapuščen? Uredite ga z našo pomočjo." Z njim pa promovirajo svojo cvetličarno in vrtni center. Mimoidoče pa ni razburilo besedilo, ampak fotografija, ki so jo izbrali za svoj oglas - na njej je namreč golo žensko telo, njeno mednožje pa prikriva mišičasti vrtnar.

Oglas je s svojo podobo razdelil javnost. Nekaterim se namreč zdi domiselen in smešen, druge pa je njegova vsebina razburila. Po poročanju Dolenjskega lista so se na njegovo vsebino že odzvali profesorica in študentje novomeške višje medijske šole. Po njihovem mnenju je plakatova sporočilnost spolno stereotipna in žensko prikazuje kot spolni objekt. Plakat namreč jasno nakazuje, da bo vrtnar uredil ženskin "grmiček".

Preberi še:

"Jumbo plakat Gozdnega gospodarstva Novo mesto o urejanju zanemarjenega vrta, ki ga je te dni mogoče opaziti v Novem mestu in okolici, je pritegnil tudi našo pozornost. Menimo, da bi morali biti pri izbiri fotografij za javno objavo oglaševalci pozorni na to, kako so na njih ljudje prikazani. Uporaba fotografij žensk bi morala biti spoštljiva do njihovega dostojanstva, vse prevečkrat pa se zgodi, da so ženske prikazane v stereotipnih vlogah, ki jih omejujejo in pomanjšujejo, kar lahko krepi neenakost med spoloma in prispeva k družbenim predsodkom, ki jih prenašamo na mlajše generacije," so v Dolenjskem listu zapisali Jerca Božič Kranjec, predavateljica medijske produkcije na Ekonomski šoli Novo mesto, Višji strokovni šoli, in študentje medijske produkcije.



Profesorica in študentje so se strinjali tudi, da plakat ne oglašuje tega kar bi mogel, fotografije na njem pa so po njihovem mnenj neumestne in brez pomena. Dodali so tudi, da vedo, da se oglaševalci dobro zavedajo, da se seks prodaja in to tudi s pridom izkoriščajo. Profesorico in študente pa je zaskrbelo tudi, da bo tak oglas škodljivo vplival na najbolj ranljive in za take podobe dovzetne potrošnike - otroke. "Ustvarjenje oglasov z odkritimi ali s prikritimi tovrstnimi sporočili pomaga v družbi ohranjati ozračje, da je tak odnos do žensk sprejemljiv," so še dodali.

Spletni portal Metropolitan se je po odgovor obrnil tudi na Gozdno gospodarstvo Novo mesto, od koder so jim odgovorili, da nimajo namena, da bi s svojim oglaševanjem kakorkoli bili nespoštljivi ali da bi katerega od spolov prikazovali v stereotipni vlogi.

"Na plakatu, ki je v komentarju omenjen [komentar v Dolenjskem listu], ne prikazujemo ali kakorkoli oglašujemo spolnosti, temveč smo želeli le pritegniti pozornost na zabaven in neformalen način. Večji del oglasa je namenjen predstavitvi naše ponudbe dejavnosti vrtnarstva in hortikulture, ki obsega prodajo cvetja in trajnic […]. Zunanje ureditve so del naše ponudbe, ki strankam prinašajo celostno ureditev okolice, število zadovoljnih strank, za katere smo uredili okolico, pa se veča vsako leto," so še pojasnili za zgoraj omenjeni portal.

Gozdno gospodarstvo Novo mesto je še dodalo, da je agresivnost oglasov sploh v primeru spletnega trženja zelo velika. Nadaljevali so z besedami, da se v podjetju niso posluževali tako agresivnih in provokativnih oblik trženja, niti to ne načrtujejo za v bodoče. Za konec so še dodali, do poleg omenjenega negativnega odziva dobili tudi druge odzive, ki so izražali drugačno mnenje. "Zavedamo se, da lahko različni ljudje dojemajo oglase na različne načine, zato spoštujemo tudi njihov pogled. Opravičujemo se vsem, ki bi se ob ogledu plakata kakorkoli počutili prizadeto," so zaključili. Kakšna bo usoda nesrečnega plakata, pa še ni jasno.

Ne spreglej:

Novo na Metroplay: David Amaro o spreminjanju skozi leta in trenutkih, ki mu pomenijo največ | Ob skodelici kave