In ja, pomagala ti bo uresničiti vse tvoje (najbolj divje) sanje. 😍
Če si se nam že pridružila na preteklih treh Cosmo konferencah, potem veš, da se Cosmo dekleta REEEEES znamo zabavati ob dobrih vsebinah. In če obisk Cosmo konference tokrat načrtuješ prvič, ti lahko povemo, da ti zagotovo ne bo žal!
TUKAJ lahko pokukaš, kako smo na 3. Cosmo konferenci #JazSrečna uživale leta 2019:
Tudi letos ti Cosmo uredništvu pripravlja kopico dobih vsebin, izvrstnih predavanj z vrhunskimi predavatelji, luštnega druženja in polno roza kotičkov, kjer boš izvedela za vse novosti, ki si jih do zdaj morda spregledala.
Tema letošnje konference?
Kako zgraditi uspešno blagovno znamko - vse, kar moraš vedeti, iz ust najbolj uspešnih podjetnikov ta hip. #SamaSvojaŠefinja
Kdaj?
9. oktober 2021
Kje?
V Mestnem Muzeju Ljubljana
Program:
Razkrijemo že zelooooo kmalu (zato ne pozabi spremljati naših družabnih omrežji)
Vstopnice:
Cena vstopnice je 20 evrov, kupiš pa jo lahko TUKAJ.
Program
9:00
Dobrodošlica
Svetujemo ti, da na Cosmo konferenco prideš ob 9. uri, da boš imela dovolj časa, da najdeš svoj stol, pokramljaš z udeleženci in se sproščeno pripraviš na začetek predavanj.
9:20
Otvoritev 4. Cosmo konference #SamaSvojaŠefinja
9:30
Predavanje: Kako blagovno znamko pozicionirati na spletu?
Petra Parovel, ustanoviteljica in lastnica ene najbolj priljubljenih športnih blagovnih znamk ta hip SWY brand, bo udeleženke vodila po posameznih korakih postavljanja spletne prezence, tako na spletu kot tudi na družabnih omrežnih. Na predavanju se bomo osredotočili na uporabne informacije, ki ti bodo prišle prav, če si ravno v procesu ustvarjanja svoje spletne strani ali spletne trgovine, v njeni družbi pa boš prav tako spoznala orodja in načine, s katerimi boš po spletu uspešno razširila besedo o svojem izdelku ali storitvi.
Petra Parovel, ustanoviteljica športne blagovne znamke SWY
10:00
Delavnica: Kako pripraviti poslovni načrt?
Vsak podjetnik ti lahko pove, da se uspešna podjetniška zgodba začne pri dobrem poslovnem načrtu. Če niti približno ne veš, kako se ga lotiti in kaj vanj zapisati, je tale delavnica zagotovo zate. Pripravi svojo poslovno idejo, vzemi beležko in svinčnik ter si zagotovi svoj prostor na predavanju, saj te bo čez celoten proces pisanja poslovnega načrta vodila kar Zori Jakolin.
Zori Jakolin, lastnica podjetja Zory Events, organizatorka poslovnih dogodkov ter inspiracijska kreatorka projektov in blagovnih znamk
10:30
Okrogla miza: Kako najti svojo poslovno nišo in biti na prenasičenem trgu še vedno edinstven?
Pridruži se pestri druščini znanih podjetnic, ki bodo na okrogli mizi razkrile svoje podjetniške zgodbe, izzive in edinstvene ideje, ki so jih potrebovale, da jim je na prenasičenem trgu uspelo zgraditi svoje blagovne znamke. Dinamičen pogovor ti bo ponudil vpogled v zakulisje, pomagal ti bo poiskati odgovor na težave, s katerimi se v podjetniških vodah soočaš tudi sama, in ti dal priložnost, da sodelujočim na okrogli mizi tudi sama postaviš kakšno vprašanje.
Skrivnosti uspeha svojih blagovnih znamk bodo na okrogli mizi delile Špela Grošelj, ustanoviteljica blagovne znamke Amazin’ (in Amazin’ majka), Nina Štefe, ustanoviteljica blagovne znamke Čas za kavo (in vseh njenih podružnic), ter Ajda Rotar Urankar, ustanoviteljica blagovne znamke z vrhunskimi izdelki za otroke MiniMellows.
Špela Grošelj, Ajda Rotar Urankar, Nina Štefe, Tara Zupančič
11:00
Bonus predavanje: Kako se kot profesionalka naličiš za poslovno priložnost
Na letošnjem bonus predavanju bo Tina Fabjan delila vse lepotne skrivnosti in trike, ki ti bodo prišli prav, ko se boš naslednjič pripravljala na sestanek, razgovor za službo ali veliko poslovno priložnost. V svetu Zoom sestankovanj, je lepo pripravljen make up namreč postal bolj pomemben kot kdajkoli prej, in le kdo bi znal trende predati bolje kot priznana vizažistka in vodja umetnikov ličenja pri podjetju Max Factor?
Tina Fabjan, priznana vizažistka in vodja umetnikov ličenja pri podjetju Max Factor
11:25
Odmor in Cosmo tržnica
12:00
Predavanje: Kako z blagovno znamko prodreti na tuje trge?
Sanjaš o globalnem uspehu? O tem, da bi tvoj čudoviti izdelek poznali tudi zunaj slovenskih meja? Kako ti lahko uspe in kaj vse boš za to potrebovala, te bo na predavanju ‘Kako z blagovno znamko prodreti na tuje trge?’ podučila direktorica Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji Metka Bradetić. Metka se pri svojem delu v celoti posveča iskanju rešitev pri predstavitvi in lansiranju produktov na tuje trge, zato bo s konkretnimi napotki razsvetlila tvojo podjetniško pot v tujino.
Metka Bradetić, direktorica Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji
12:30
Delavnica: Kako postati dober vodja (in kako svojo ekipo peljati čez številne izzive)?
Če si samozaposlena, vodja projekta ali del večjega kolektiva, pa ti stvari ne gredo ravno po načrtu, je vse, kar potrebuješ, dobra delavnica vodenja. Priznani poslovni trener in coach Denis Hilčer ti bo predstavil tehnike in trike, ki ti bodo pomagali, da boš s svojo ekipo dosegla vse cilje, ki si si jih zamislila. In to v dobrih odnosih. Pripravi se na popolno eksplozijo novih informacij, ki ti bodo odprle oči.
Denis Hilčer, poslovni trener, coach in publicist
13:15
Okrogla miza: Vse, kar moraš vedeti, da se tvoja blagovna znamka obdrži na trgu
Pomembno je, da se lotiš svojega posla, a še pomembnejše je, da tvoja blagovna znamka na trgu preživi. Kako se prilagajati hitrim spremembam, a hkrati ostati zvest svoji tradiciji in zapovedim ter kaj velike blagovne znamke pravzaprav pomenijo za slovenski trg, bodo spregovorile predstavnice znamk, ki se v Sloveniji lahko pohvalijo z več kot dvajsetletno tradicijo.
Judita Železnik, predstavnica za odnose z javnostmi Kozmetika Afrodita; Kaja Berlot, izvršna urednica revije Cosmopolitan Slovenija; Alenka Dujanović, vodja odnosov z javnostmi Radenska d.o.o.
13:45
Cosmo tržnica in glasbeno presenečenje
14:15
Zaključek
* Pridržujemo si pravico do sprememb programa.
Z nami bodo
Petra Parovel
ustanoviteljica športne blagovne znamke SWY
Petro Parovel najverjetneje poznaš z Instagrama, kjer ji trenutno sledi skoraj 70 tisoč ljudi, morda pa ne veš še, da je Petra po izobrazbi diplomirana kineziologinja. Je tudi AFP prehranska svetovalka, osebna trenerka, ena najbolj priljubljenih vplivnic pri nas in ustanoviteljica blagovne znamke SWY. Svojo zgodbo je Petra začela kot ljubiteljica fitnesa z željo po spremembi življenja, kar jo je peljalo na pot osebnega trenerstva in dalje v svet podjetništva, kjer je leta 2020 pod znamko SWY Brand oblikovala kolekcije športnih oblačil, v katerih se prav vsaka ženska lahko počuti udobno in lepo.
Zori Jakolin
lastnica podjetja Zory Events, organizatorka poslovnih dogodkov ter inspiracijska kreatorka projektov in blagovnih znamk
Zori Jakolin je lastnica podjetja Zory Events, organizatorka poslovnih dogodkov ter inspiracijska kreatorka projektov in blagovnih znamk. V Sloveniji je že vrsto let poznana tudi kot spodbujevalka ženskega podjetništva, saj je kot ena izmed ustanoviteljic projekta 500 podjetnic na poti uresničitve sanj pomagala že številnim. Med drugim je tudi lastnica licence za Business Cafe Slovenija.
Špela Grošelj
ustanoviteljica blagovne znamke Amazin’, glasbenica in TV-voditeljica
Špela Grošelj je diplomirana inženirka medijske produkcije, ki Slovenijo že vrsto let navdušuje s svojimi glasbenimi in televizijskimi nastopi. Lani je slovensko javnost presenetila s svojim prvim izdelkom, imenovanim Amazin’ majka, ki je vse od svojega prvega lansiranja lani popolnoma razprodan. Zakaj je tako in kaj vse je bilo za to potrebno, bo Špela povedala na naši prvi okrogli mizi.
Nina Štefe
ustanoviteljica blagovne znamke Čas za kavo
Nina je mlada podjetnica, ki je svojo pot začela z Instagram profilom @caszakavo. Ta je zelo hitro prerasel v spletno trgovino, ta pa v fizično trgovino v središču Ljubljane, ki danes velja za sinonim vsega lepega. Nina je ena najbolj nadobudnih podjetnic ta hip, ki ji je iz hobija v relativno kratkem času uspelo zgraditi svojo sanjsko službo.
Ajda Rotar Urankar
ustanoviteljica blagovne znamke Minimellows
Ajda je Lead Product Manager na slovenskem start upu Celtra, mamica dveh sinov, fantastična žena slovenskega voditelja Davida Urankarja in snovalka blagovne znamke Minimellows. Ajda je študirala dizajn v Združenem kraljestvu in tam za svoje delo prejela tudi mednarodne nagrade. Kako ob redni službi in družini zgraditi svojo blagovno znamko in uspešno prodreti na tuje trge, pa bo razkrila na okrogli mizi letošnje Cosmo konference.
Tara Zupančič
Ustanoviteljica blagovne znamke Varishana in TV voditeljica
Tara je diplomirana kozmetičarka in ustanoviteljica blagovne znamke unikatnih izdelkov Varishana ter vseh njenih podružnic, ki vključujejo tako ročno porisane skodelice, kot tudi kvačkana oblačila in nahrbtnike iz recikliranih materialov. Še posebej je ponosna na svoj zadnji projekt zvočnih slik Varishana Voice, ki je zaradi svoje edinstvenosti na slovenskem trgu praktično brez konkurence.
Tina Fabjan
priznana vizažistka
Tina Fabjan je po izobrazbi sicer diplomirana slikarka, vendar že več kot 15 let svojo kariero gradi v svetu lepotnih trendov. V tem času je sodelovala s praktično vsemi znanimi imeni pri nas, saj je prava lepotna enciklopedija, ki ima odgovor na prav vsako lepotno zagato.
Metka Bradetić
direktorica Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji
Metka je na Reki magistrirala iz področja poslovne ekonomije, svoje strokovno izobraževanje pa je na doktorski ravni nadaljevala na Fakulteti za hotelirstvo in turistični menedžment. Za seboj ima 20 let delovnih izkušenj z različnih področij; tako iz načrtovanja in finančnih analiz kot tudi vodenja projektov s poudarkom na poslovnem tveganju. Preden je nastopila v vlogi direktorice predstavništva Hrvaške turistične skupnosti za slovenski trg, je delala v bančnem sektorju ter na hrvaškem ministrstvu za finance.
Denis Hilčer
poslovni trener, coach in publicist
Denis Hilčer je poslovni trener in coach, publicist, ki organizacijam in posameznikom pomaga pri doseganju sprememb v poslu, življenjskih situacijah ter pri dojemanju sebe, drugih in sveta okrog njih/nas. Svoje znanje je delil s številnimi svetovno poznanimi podjetju, njegovih delavnic pa se redno udeležuje tudi uredništvu revije Cosmopolitan.
Judita Železnik
predstavnica za odnose z javnostmi Kozmetike Afrodita
Judita je dolgoletna predstavnica za odnose z javnostmi podjetja Kozmetika Afrodita in izjemna sogovornica, ki svoje strokovno znanje deli na kozmetičnih predavanjih doma in v tujini. Ker je bilo podjetje Kozmetika Afrodita ustanovljeno leta 1970, se zaradi svoje poklicne vloge zelo dobro zaveda, kako se soočiti z izzivi pestrega poslovnega okolja.
Alenka Dujanović
vodja odnosov z javnostmi Radenska d.o.o.
Alenka se je v Radenski znašla po naključju. Sprva je zamenjala kar nekaj delovnih mest in tako dodobra spoznala delovanje podjetja. Svoje poslanstvo je našla v komunikaciji, kjer je odgovorna za Slovenijo in Hrvaško. V vlogi direktorice gospodarsko interesnega združenja Lokalno je obetavno, čas in energijo posveča povezovanju, razvoju in izvajanju regijskih trajnostnih projektov.
Kaja Berlot
izvršna urednica revije Cosmopolitan Slovenija
Kaja je svojo pot na Cosmopolitanu začela leta 2014, in sicer kot pripravnica projekta Hud job, nato pa svojo pot nadaljevala najprej kot novinarka, leta 2018 pa tudi kot urednica portala cosmopolitan.si. Z inovativnimi prijemi in drugačnimi projekti je v preteklih letih zabeležila veliko uspehov in letos aprila postala tudi izvršna urednica Cosmopolitana v Sloveniji.