In ja, pomagala ti bo uresničiti vse tvoje (najbolj divje) sanje. 😍

Če si se nam že pridružila na preteklih treh Cosmo konferencah, potem veš, da se Cosmo dekleta REEEEES znamo zabavati ob dobrih vsebinah. In če obisk Cosmo konference tokrat načrtuješ prvič, ti lahko povemo, da ti zagotovo ne bo žal!

TUKAJ lahko pokukaš, kako smo na 3. Cosmo konferenci #JazSrečna uživale leta 2019:

Tudi letos ti Cosmo uredništvu pripravlja kopico dobih vsebin, izvrstnih predavanj z vrhunskimi predavatelji, luštnega druženja in polno roza kotičkov, kjer boš izvedela za vse novosti, ki si jih do zdaj morda spregledala.

Tema letošnje konference?

Kako zgraditi uspešno blagovno znamko - vse, kar moraš vedeti, iz ust najbolj uspešnih podjetnikov ta hip. #SamaSvojaŠefinja

Kdaj?

9. oktober 2021

Kje?

V Mestnem Muzeju Ljubljana

Program:

Razkrijemo že zelooooo kmalu (zato ne pozabi spremljati naših družabnih omrežji)

Vstopnice:

Cena vstopnice je 20 evrov, kupiš pa jo lahko TUKAJ.

Program

* Pridržujemo si pravico do sprememb programa.

Z nami bodo

Petra Parovel

ustanoviteljica športne blagovne znamke SWY

Petro Parovel najverjetneje poznaš z Instagrama, kjer ji trenutno sledi skoraj 70 tisoč ljudi, morda pa ne veš še, da je Petra po izobrazbi diplomirana kineziologinja. Je tudi AFP prehranska svetovalka, osebna trenerka, ena najbolj priljubljenih vplivnic pri nas in ustanoviteljica blagovne znamke SWY. Svojo zgodbo je Petra začela kot ljubiteljica fitnesa z željo po spremembi življenja, kar jo je peljalo na pot osebnega trenerstva in dalje v svet podjetništva, kjer je leta 2020 pod znamko SWY Brand oblikovala kolekcije športnih oblačil, v katerih se prav vsaka ženska lahko počuti udobno in lepo.

Zori Jakolin

lastnica podjetja Zory Events, organizatorka poslovnih dogodkov ter inspiracijska kreatorka projektov in blagovnih znamk

Zori Jakolin je lastnica podjetja Zory Events, organizatorka poslovnih dogodkov ter inspiracijska kreatorka projektov in blagovnih znamk. V Sloveniji je že vrsto let poznana tudi kot spodbujevalka ženskega podjetništva, saj je kot ena izmed ustanoviteljic projekta 500 podjetnic na poti uresničitve sanj pomagala že številnim. Med drugim je tudi lastnica licence za Business Cafe Slovenija.

Špela Grošelj

ustanoviteljica blagovne znamke Amazin’, glasbenica in TV-voditeljica

Špela Grošelj je diplomirana inženirka medijske produkcije, ki Slovenijo že vrsto let navdušuje s svojimi glasbenimi in televizijskimi nastopi. Lani je slovensko javnost presenetila s svojim prvim izdelkom, imenovanim Amazin’ majka, ki je vse od svojega prvega lansiranja lani popolnoma razprodan. Zakaj je tako in kaj vse je bilo za to potrebno, bo Špela povedala na naši prvi okrogli mizi.

Nina Štefe

ustanoviteljica blagovne znamke Čas za kavo

Nina je mlada podjetnica, ki je svojo pot začela z Instagram profilom @caszakavo. Ta je zelo hitro prerasel v spletno trgovino, ta pa v fizično trgovino v središču Ljubljane, ki danes velja za sinonim vsega lepega. Nina je ena najbolj nadobudnih podjetnic ta hip, ki ji je iz hobija v relativno kratkem času uspelo zgraditi svojo sanjsko službo.

Ajda Rotar Urankar

ustanoviteljica blagovne znamke Minimellows

Ajda je Lead Product Manager na slovenskem start upu Celtra, mamica dveh sinov, fantastična žena slovenskega voditelja Davida Urankarja in snovalka blagovne znamke Minimellows. Ajda je študirala dizajn v Združenem kraljestvu in tam za svoje delo prejela tudi mednarodne nagrade. Kako ob redni službi in družini zgraditi svojo blagovno znamko in uspešno prodreti na tuje trge, pa bo razkrila na okrogli mizi letošnje Cosmo konference.

Tara Zupančič

Ustanoviteljica blagovne znamke Varishana in TV voditeljica

Tara je diplomirana kozmetičarka in ustanoviteljica blagovne znamke unikatnih izdelkov Varishana ter vseh njenih podružnic, ki vključujejo tako ročno porisane skodelice, kot tudi kvačkana oblačila in nahrbtnike iz recikliranih materialov. Še posebej je ponosna na svoj zadnji projekt zvočnih slik Varishana Voice, ki je zaradi svoje edinstvenosti na slovenskem trgu praktično brez konkurence.

Tina Fabjan

priznana vizažistka

Tina Fabjan je po izobrazbi sicer diplomirana slikarka, vendar že več kot 15 let svojo kariero gradi v svetu lepotnih trendov. V tem času je sodelovala s praktično vsemi znanimi imeni pri nas, saj je prava lepotna enciklopedija, ki ima odgovor na prav vsako lepotno zagato.

Metka Bradetić

direktorica Hrvaške turistične skupnosti v Sloveniji

Metka je na Reki magistrirala iz področja poslovne ekonomije, svoje strokovno izobraževanje pa je na doktorski ravni nadaljevala na Fakulteti za hotelirstvo in turistični menedžment. Za seboj ima 20 let delovnih izkušenj z različnih področij; tako iz načrtovanja in finančnih analiz kot tudi vodenja projektov s poudarkom na poslovnem tveganju. Preden je nastopila v vlogi direktorice predstavništva Hrvaške turistične skupnosti za slovenski trg, je delala v bančnem sektorju ter na hrvaškem ministrstvu za finance.

Denis Hilčer

poslovni trener, coach in publicist

Denis Hilčer je poslovni trener in coach, publicist, ki organizacijam in posameznikom pomaga pri doseganju sprememb v poslu, življenjskih situacijah ter pri dojemanju sebe, drugih in sveta okrog njih/nas. Svoje znanje je delil s številnimi svetovno poznanimi podjetju, njegovih delavnic pa se redno udeležuje tudi uredništvu revije Cosmopolitan.

Judita Železnik

predstavnica za odnose z javnostmi Kozmetike Afrodita

Judita je dolgoletna predstavnica za odnose z javnostmi podjetja Kozmetika Afrodita in izjemna sogovornica, ki svoje strokovno znanje deli na kozmetičnih predavanjih doma in v tujini. Ker je bilo podjetje Kozmetika Afrodita ustanovljeno leta 1970, se zaradi svoje poklicne vloge zelo dobro zaveda, kako se soočiti z izzivi pestrega poslovnega okolja.

Alenka Dujanović

vodja odnosov z javnostmi Radenska d.o.o.

Alenka se je v Radenski znašla po naključju. Sprva je zamenjala kar nekaj delovnih mest in tako dodobra spoznala delovanje podjetja. Svoje poslanstvo je našla v komunikaciji, kjer je odgovorna za Slovenijo in Hrvaško. V vlogi direktorice gospodarsko interesnega združenja Lokalno je obetavno, čas in energijo posveča povezovanju, razvoju in izvajanju regijskih trajnostnih projektov.

Kaja Berlot

izvršna urednica revije Cosmopolitan Slovenija

Kaja je svojo pot na Cosmopolitanu začela leta 2014, in sicer kot pripravnica projekta Hud job, nato pa svojo pot nadaljevala najprej kot novinarka, leta 2018 pa tudi kot urednica portala cosmopolitan.si. Z inovativnimi prijemi in drugačnimi projekti je v preteklih letih zabeležila veliko uspehov in letos aprila postala tudi izvršna urednica Cosmopolitana v Sloveniji.

Novice