Petra Parovel: Kako blagovno znamko pozicionirati na spletu?

Razkriva Petra Parovel, ustanoviteljica blagovne znamke SWY brand.

Petra Parovel: Kako blagovno znamko pozicionirati na spletu? (foto: Aleksandra Saša Prelesnik)
Aleksandra Saša Prelesnik

Petra Parovel, ustanoviteljica in lastnica ene najbolj priljubljenih športnih blagovnih znamk ta hip SWY brand, je udeleženke Cosmo konference vodila po posameznih korakih postavljanja spletne prezence, tako na spletu kot tudi na družabnih omrežnih.

Na predavanju smo se osredotočili na uporabne informacije, ki ti bodo prišle prav, če si ravno v procesu ustvarjanja svoje spletne strani ali spletne trgovine, v njeni družbi pa boš prav tako spoznala orodja in načine, s katerimi boš po spletu uspešno razširila besedo o svojem izdelku ali storitvi.

PREDAVANJE: Kako blagovno znamko pozicionirati na spletu