Okrogla miza: Kako na prenasičenem trgu najti svojo nišo?

Kako najti svojo poslovno nišo? Kako biti na prenasičenem trgu še vedno edinstven? Kako pozicionirati blagovno znamko na spletu? Vse to in še več iz ust uspešnih slovenskih podjetnic!

Okrogla miza: Kako na prenasičenem trgu najti svojo nišo? (foto: Aleksandra Saša Prelesnik) Aleksandra Saša Prelesnik

Pridruži se pestri druščini znanih podjetnic, ki so na okrogli mizi razkrile svoje podjetniške zgodbe, izzive in edinstvene ideje, ki so jih potrebovale, da jim je na prenasičenem trgu uspelo zgraditi svoje blagovne znamke. Dinamičen pogovor ti bo ponudil vpogled v zakulisje, pomagal ti bo poiskati odgovor na težave, s katerimi se v podjetniških vodah soočaš tudi sama, in ti dal priložnost, da sodelujočim na okrogli mizi tudi sama postaviš kakšno vprašanje.

Skrivnosti uspeha svojih blagovnih znamk so na okrogli mizi delile Špela Grošelj, ustanoviteljica blagovne znamke Amazin’ (in Amazin’ majka), Nina Štefe, ustanoviteljica blagovne znamke Čas za kavo (in vseh njenih podružnic), Ajda Rotar Urankar, ustanoviteljica blagovne znamke z vrhunskimi izdelki za otroke MiniMellows ter Tara Zupančič, ustanoviteljica blagovne znamke Varishana in TV voditeljica.

OKROGLA MIZA: Kako najti svojo poslovno nišo in biti na prenasičenem trgu še vedno edinstven

Pokrovitelji

DM Studio
arbadakarba
Baby bird
Barcaffe
Barebells
Chiefs
HTZ
Martini
Radenska
Jeruzalem Ormož
SWY
Tista Cvetličarna
Vitamin Well
Zvezda
Cosmopolitan 20 let