Podjetja vse pogosteje iščejo vplivneže za promocijo svojih produktov, a kako naj v vse večjem kaosu na družbenih omrežjih najdejo pravega? Po drugi strani vse več vplivnežev v želji po zaslužku svoje kanale spreminja v oglaševalska trobila in izgublja ugled pri svojih sledilcih. A obstajajo posamezniki, ki jim uspeva! Kako? Na blogerski konferenci bomo predstavili primere dobre prakse sodelovanja podjetij in vplivnežev.
KDAJ? 5. november 2019
KJE? Mestni muzej Ljubljana, Gosposka ulica 15
CENA: 20€ / osebo
Sodelovanje podjetja in vplivneža (t. i. influencerja) imenujemo vplivnostni marketing, kar pomeni, da vplivnež skozi svoje vsebine na družbenih omrežjih promovira izdelke in storitve tega podjetja. Pri tem je najbolj pomembno, da podjetje najde takšnega posameznika, ki na področju njegovih izdelkov ali storitev uživa veliko mero kredibilnosti in ugleda, saj bodo sledilci le tako upoštevali njegovo mnenje in nasvete.
Področja zanimanja posameznih vplivnežev so zelo raznolika (avtomobilizem, prehrana, osebnostna rast, moda, lepota, šport, potovanja...), zato ni vseeno, koga bo podjetja izbralo za svojega ’ambasadorja’ na spletu. (Po katerih merilih izbrati pravega?)
Vplivnostni marketing je danes v razcvetu. Moč klasičnih medijev upada, televizija in tisk sta zlasti pri mladih vse manj popularna, obenem pa se posameznik za nakup ne odloča samo na podlagi informacij, ki mu jih ponujajo blagovne znamke, ampak se dodatno pozanima pri prijateljih, znancih in vseh tistih, ki jim zaupa.
Družbeni mediji so stičišče vseh teh interakcij in tisti posamezniki, ki so najbolj glasni, kreativni, zanimivi in zabavni na svojo stran pridobivajo sledilce, ki jim zaupajo. Podjetja tukaj vidijo priložnost, da svoje produkte približajo potencialnim kupcem tudi preko njih. Na to, kako uspešni so pri tem, pa vpliva več dejstev. (Katera?)
Na Instagramu, YouTube in ostalih družbenih omrežjih vsak dan vzhajajo nove zvezde, ki ustvarjajo zanimive vsebine in obenem iščejo priložnost za zaslužek. A pri vse večji konkurenci le najbolj kreativnim in vztrajnim posameznikom uspe. (Kaj je recept za uspeh?)
Na blogerski konferenci bomo gostili uspešne vplivneže, strokovnjake in predstavnike podjetij, s katerimi bomo pogledati v zakulisje delovanja influencerske scene v Sloveniji in skušali najti odgovore na zastavljena vprašanja. Vabljeni.
Na koncu konference bo uredništvo Cosmopolitan Slovenija letos prvič podelilo priznanja Cosmo inluencer 2019.
Konferenco bo vodil in povezoval David Urankar.