TRIK: TAKO boš prenehala s prenajedanjem iz dolgčasa (kakooo preprosto!)

Tole testiramo takoj zdaj! 🍟

TRIK: TAKO boš prenehala s prenajedanjem iz dolgčasa (kakooo preprosto!) (foto: Profimedia) Profimedia
1. 11. 2020

Tolažba s hrano, ki s svetlobno hitrostjo vodi v prenajedanje, ti je zagotovo znana, kajne? 

Doma sediš na postelji, gledaš Netflix in kar naenkrat se znajdeš v družbi čipsa, čokolade, gumi bonbonov pa še česa. Za piko na i si naročiš še dostavo hrane. To narediš enkrat in si obljubiš, da je tokrat izjema, da ne boš več grešila. Nato pa še enkrat, pa še enkrat in  potem res zadnjič, ki to nikoli ni!

A ne bodi prestroga do sebe, "grešni" dnevi niso nič slabega, če le imaš nad njimi kontrolo. 

Tukaj ti predstavljamo res hude trike, ki ti bodo pri doseganju te kontrole pomagali 👇:

#1 Spoprijatelji se s svojimi sprožilci prenajedanja

Spoznaj jih in jih sprejmi.

Ješ od dolgčasa? Od žalosti? Ko si v stresni situaciji, kako se nanjo odzoveš? S kosom pice in veliko čokolado? Pred hrano ne imej slabe vesti, zavedaj pa se tistih trenutkov, ki te pripeljejo do prenajedanja.

#2 Iz svojega doma odstrani nezdravo hrano in prigrizke

Vemo, to je lažje reči kot storiti, a vseeno se potrudi! Na Pinterestu pobrskaj za zdravimi recepti, namesto sladkanih pijač pij vodo, namesto mlečne čokolade pa se raje odloči za temno!

Ko boš lačna in si boš zaželela prigrizke, posezi po zdravih alternativah, še prej pa spij kozarec vode, ki ti lahko umiri in ukane nestrpen želodec.

#3 Načrtuj svoje obroke

Tako boš imela jasnejši pregled nad svojo prehrano, želja pa prigrizkih pa ne bo več tako pogosta. Svojemu telesu vzpostavi rutino, da ne bo na zelo stresen dan dobilo izgovora za hitro prehrano.

In še najpomembnejši nasvet 👇:

Pij velikooooo vode! 

Fotografije: Profimedia

Preberi še: 'LULAM pod tušem, in ne, to se mi NE zdi ogabno' (+pojasnilo urologov)

Priporočamo tudi: Sanja Grohar razkrila, kaj se je zgodilo z njeno 2000€ vredno KRONO 👑 Miss Slovenije