Če boš zvečer jedla eno od TEH 24 živil, boš 'stopila' vse, kar si pojedla čez dan (celoten seznam!)

To so živila, ki jih boš z današnjim dnem zagotovo vključila v svoj jedilnik, saj obljubljajo učinkovito izgubo odvečnih kilogramov.

Če boš zvečer jedla eno od TEH 24 živil, boš 'stopila' vse, kar si pojedla čez dan (celoten seznam!) (foto: Profimedia) Profimedia
5. 4. 2022

Ko začneš uravnavati svojo prehrano, da bi izgubila nekaj kilogramov, je pomembno, da si pozorna na to, kaj je na tvojem krožniku. Preden pa te katerakoli dieta povsem "posrka" in se je lotiš povsem brezglavo, se najprej posvetuj s svojim zdravnikom, da ne bi ogrozila svojega zdravja.

Ko ugotavljaš, kako shujšati, moraš imeti v mislih eno stvar: Namen diete je zgraditi zdravo telo, ne pa ga izčrpati. In najboljši način za to je z živili, bogatimi z antioksidanti. 

Katera so živila z negativnimi kalorijami?

Dejstva da pica, čips in čokolada niso negativno kalorična hrana, verjetno ni potrebno posebej poudarjati, saj bi bilo to preveč dobro in skorajda neresnično.

To pa nikakor ne pomeni, da se z njimi ne smemo "pocrkljati". Vendar, ko pa je v igri hujšanje, raje uporabljaj zelenjavo, kot so rdeča pesa, endivija, kumare ali cvetača. Živila so bogata z vodo, vitamini in drugimi telesu koristnimi hranilnimi snovmi, zato bodo pomagale izločiti strupe iz telesa in odstraniti že nakopičeno maščobo.

To je 43-letna mama sedmih otrok, ki ima postavo 20-letnice! Poglej, kako ji je uspelo (+ njen nasvet mamicam)

Kar zadeva sadje, so grenivka, jagode, jabolka, lubenice, paradižnik in številni drugi viri bogati z vlakninami in minerali, ki nas znajo napolniti, hkrati pa iz telesa odstraniti slabe snovi in nepotrebne toksine.

Na to verjetno še nisi pomislila, vendar so tudi sardele pravi zaveznik pri izgubi odvečnih kilogramov.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ROSE FERGUSON (@rosemaryferguson_)

Zakaj so ta živila naši zavezniki?

Tako imenovana "negativno kalorična živila" so tista, ki imajo nizek glikemični indeks in so bogata z vlakninami, ki spodbujajo tvorbo prebavnih encimov. Bodi previdna, saj njihovo uživanje ne pomeni, da boš v hipu shujšala. Če jih boš vključila v prehrano, ti bo to pomagalo sprejeti bolj zdravo rutino, ki ti bo pomagala izgubiti neželene kilograme. Poleg tega so polni hranilnih snovi in mineralov, zato nam dajejo vse, kar potrebujemo za dobro počutje in  kondicijo.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ROSE FERGUSON (@rosemaryferguson_)

Katera živila z "negativnimi kalorijami" imamo v mislih? 

Odlično živilo polne vode in mineralov je zagotovo grenivka, in če si ljubiteljica sadja je takšne izbire resnično veliko. Odločiš se lahko za jagode, lubenico, paradižnik, jabolka, ali pa se razvajaš celo z ananasom in melono. Če si ena tistih redkih posameznikov, ki pa ti sadje ne diši, ne skrbi, obstaja ogromno zelenjave, ki je prav tako polna vitaminov in mineralov, ter "bogata" z nizko vrednostjo kalorij. Izbiraš lahko med rdečo peso, zeleno špinačo, stročjim fižolom, gobam, zeljem, kumaram, šparglji, korenjem, brokolijem, artičokam, endivjo, cvetačo, bučkam, solatam ipd.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Aimee Song (@aimeesong)

Vse zelenolistne rastline so nizkokalorična živila, pa naj gre za špinačo, rukolo, rukolo ali ohrovt. Ko ješ zelenolistno zelenjavo, se oskrbiš z velikimi količinami antioksidantov, kot sta vitamina A in C, ter mineralov, kot sta železo in kalcij.

Če si ljubiteljica smutijev in si zeleno zelenjave redno mešaš v svoje smutije, je pametno, da zeleno zelenjavo menjaš vsak teden. Če na primer ta teden ješ špinačo, jo naslednji teden zamenjaj z ohrovtom, da bo tvoje telo čim bolj izkoristilo hranila, ki jih dobi iz zelenja.

Kaj si boš torej privoščila danes?

Povzeto po članku iz GRAZIA FR

Fotografije: Profimedia

Preberite več na Elle.si