Skrivnost razkrita: Ne boš verjela, kako lahko TOP MODNE ZNAMKE  kupuješ CENEJE!

5. 4. 2022
Deli
Skrivnost razkrita: Ne boš verjela, kako lahko TOP MODNE ZNAMKE  kupuješ CENEJE! (foto: Profimedia)
Profimedia

Razkriva naša stilistka in modna urednica.

Na Cosmo uredništvu se vedno trudimo, da poiščemo najbolj vroče trike in nasvete, ki ti prihranijo čas in denar pri nakupovanju v najbolj priljubljenih trgovinah in tokrat smo odkrile nekaj precej kontroverznega.

Verjamemo, da si že kdaj pomislila, da bi nakupovala na moškem oddelku, še posebej v zadnjih sezonah, ko so modni trendi zelo naklonjeni uniseks oblačilom (ja, tebe gledamo suknjič!), ampak njegova oblačila niso edina, ki lahko dopolnijo tvoj stil in garderobo.

Preberi tudi: Si prepričana, da pravilno izgovarjaš ime Primark? Njihov direktor trdi, da zagotovo ne!

Dobro poznano dejstvo je, da so oblačila na otroškem oddelku veliko cenejša, kot tista na ženskem in moškem oddelku.

Si kdaj pomislila, da bi nakupovala na otroškem oddelku?

Številne modne znamke, kot sta na primer Zara in H&M, imata dobro založene otroške oddelke, kjer lahko najdeš veliko oblačil, ki tako kot ženska oblačila sledijo trendom, a so zaradi otroških konfekcijskih številk cenejša.

Hakeljc? Seveda bo takšno nakupovanje uspešno le, če uspeš najti dovolj velika oblačila zase.

Priporočamo: Modna urednica pravi: Če ti je všeč ASOS, potem moraš poznati to trgovino!

Torej, nakupuj oblačila namenjena najstnicam, ki so širokih krojev, torej ohlapna in se predvsem fokusiraj na izbor vrhnjih oblačil ter kril, kjer je več možnosti, da najdeš kose, ki ti bodo prav.

Naša stilistka je pregledala ponudbo pri dveh najbolj priljubljenih modnih znamkah in izbrala kose, ki bi jih brez težav lahko uvrstila v svoj modni repertoar. 

Krilo Zara, 12,95 €

Top H&M, 12,99 €

Preberi še: Je tvoja torbica videti ponošeno? Preprost trik, ki ji povrne življenje (piše restavratorka torbic)

Anorak Zara, 25,95 €

Top Zara, 19,95 €

Krilo H&M, 14,99 €

Majica Zara, 10,95 €

Kratke hlače H&M, 12,99 €

Fotografije: Profimedia

Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci