Sprejmi izziv Pozor, hud job #5! Preveri, zakaj se splača!

Za vse, ki vas zanima delo v medijih, je Pozor, hud job! #5 prava priložnost.

Sprejmi izziv Pozor, hud job #5! Preveri, zakaj se splača! Promocijsko gradivo
1. 3. 2018

Že peto leto zapored v naši založniški hiši Adria Media Ljubljana dajemo priložnost ustvarjalnim, inovativnim, zagnanim in iznajdljivim ljudem, ki vsak izziv vzamejo kot priložnost za učenje, napredek in možnost uresničitve svojih idej. 

Tokrat iščemo še več sodelavcev, in sicer dva novinarja tiskanih in spletnih medijev/urednika družbenih medijev, grafičnega oblikovalca, fotografa in lektorja, ki bi s soustvarjanjem revij v tiskani in spletni ediciji ter s pomočjo pri različnih projektih pridobivali neprecenljive izkušnje v poslovnem svetu.

Prijavi se in pomagaj soustvarjati vsebine blagovnih znamk Cosmopolitan, Playboy, Elle, Avto magazin, Sensa, Jana, Story, Liza, Lady, Nova in Aktivni!

Več o projektu in kako se prijaviti izveš na www.cosmopolitan.si/hudjob.

Poglej tudi, kaj so o projektu Pozor, hud job! povedale nekdanje hudjobovke, ki so po izzivu ostale v naši založniški hiši:

1. Katja Kozlevčar, pomočnica odgovorne urednice Elle

2. Ana Vehovar, urednica spletne strani Sensa.si

3. Kaja Milanič, urednica spletne strani Elle.si

4. Ajda Hovnik Plešej, urednica spletne strani Cosmopolitan.si

5. Lana Thaler Oblak, art direktorica revije Sensa

Preberite tudi