Kontracepcijske tabletke

Za dušo in telo.

Moderatorji: saarijarvi, Dioniz, Sunshine

ad
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 1
Na forumu od: 3. 9. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a ad » 05. Sep. 2004 16:31

Zanima me ali jima katera probleme z menstruacijo po prenehanju jemanja kontracepcijskih tabletk? :(
Uporabniški avatar
Playgirl
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 151
Na forumu od: 3. 9. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a Playgirl » 05. Sep. 2004 16:42

AD, a poveš mal več....jst sm tut glih prenehala z jemanjem pa me mal zanima!

:eek: A ma katera težave?
Mogoče ne samo z menstruacijo pač pa tudi s počutjem, kakršnekoli spremembe na koži, počutju.....karkoli.....


Hvala.
darci
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 3
Na forumu od: 25. 6. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a darci » 05. Sep. 2004 19:29

Jaz nisem imela nobenih večjih težav, ko sem prenehala jemat tablete. Ker sem jemala diane 35, ki so mi čistle kožo sem dobila spet malo več mozoljev ampak to sem pričakovala.
Meni je bil mogoče problem, ker ko nehaš jemat tablete munstruacije niso več tako točne in malo so močnejše.
Uporabniški avatar
Playgirl
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 151
Na forumu od: 3. 9. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a Playgirl » 05. Sep. 2004 19:58

Pa se ti je že prvi mesec pojavila "po pričakovanjih"?
darci
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 3
Na forumu od: 25. 6. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a darci » 05. Sep. 2004 21:41

Ja na srečo nisem imela niti prej nekih problemov da bi mi kaj dosti zaostajala pa tudi potem ne.
Dve prijateljici na primer sta imeli težave med jemanjem tablet ( ena jih je morala celo nekajkrat menjat ) - vmesne krvavitve pa še potem ko sta nehali ni blo vse ok - jaz nisem imela težav niti med jemanjem pa niti potem so pa res menstruacije spet bolj močne čeprav ne tako kot preden sem začela jest tablete
Uporabniški avatar
Playgirl
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 151
Na forumu od: 3. 9. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a Playgirl » 05. Sep. 2004 23:26

Hvala.

Močno upam,da tudi pri meni tako.
Uporabniški avatar
marateja
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 724
Na forumu od: 25. 6. 2004
Kraj: Ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a marateja » 06. Sep. 2004 14:47

Razen blazne bolečine in krčev niti nimam problemov. Tabletk pa ne jemljem vsaj že 2 leti.
Za človeka so samo trije dogodki: da se rodi, živi in umre. Ne čuti, ko se rodi, trpi, ko umira in pozabi živeti.
Jean de La Bruyere
Inanna
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 34
Na forumu od: 20. 9. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a Inanna » 21. Sep. 2004 13:41

Nobenih problemov, pa jih jemljem ze 4 leta. Vmes sem prekinila za nekaj casa in ni bilo sprememb.
kathy
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 301
Na forumu od: 25. 6. 2004
Kraj: ljubljana

Neprebrana objavaNapisal/-a kathy » 21. Sep. 2004 14:10

jst sm mela ful problemov...menstruacijo sm mela na vsake 6-7 tednov in zmer je zamujala in močnejša je bla....sej še zmer ne morem točno povedat kdaj bo,en tedn zihr zmer zamudi
Uporabniški avatar
Vilina
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 8
Na forumu od: 17. 9. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a Vilina » 21. Sep. 2004 14:51

Nekaj časa traja, da se menstruacija uredi... Pa mal daljša pa močnejša je...
Js bi jih po eni strani ful rada jemala sam me je minil do sexa pa sm nehala... :( Pol je blo pa spet v redu. A ma kera podobne probleme?
Uporabniški avatar
Heilie
Debatorica
Debatorica
Prispevkov: 322
Na forumu od: 28. 8. 2004
Kraj: Za gorami

Neprebrana objavaNapisal/-a Heilie » 21. Sep. 2004 17:27

Jst sem enkrat prenehala ampak sem kmalu spet začela, ker sem mela ful probleme...močna in boleča menstruacija, ki sem jo dobila samo vsak 3 mesec.
Uporabniški avatar
Saša_26
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 102
Na forumu od: 28. 6. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a Saša_26 » 21. Sep. 2004 19:38

O hudo, ravno danes sem bila pri ginekologinji, pa sm hotla prenehat s tabletkami za nekaj časa, pa sem si zdaj premislila, ko vidim kake probleme lahko imam. Raje imam redno, šibkejšo menstruacijo brez bolečin :)
Don`t regret something that you did, because at one time...you wanted it!
Uporabniški avatar
steLLcy
Kofetarica
Kofetarica
Prispevkov: 809
Na forumu od: 9. 8. 2004
Kraj: CeLjE

Neprebrana objavaNapisal/-a steLLcy » 22. Sep. 2004 6:47

Saša_26 napisal/-a:O hudo, ravno danes sem bila pri ginekologinji, pa sm hotla prenehat s tabletkami za nekaj časa, pa sem si zdaj premislila, ko vidim kake probleme lahko imam. Raje imam redno, šibkejšo menstruacijo brez bolečin :)

to je čist odvisn od človeka, veš. js sm jih jemala 2 leti, pa jih zdej že dve leti ne pa nimam nobenih krčov, bolečin, sprememb....nič....lucky me....
Uporabniški avatar
Mrs. Smiley
Sramežljivka
Sramežljivka
Prispevkov: 60
Na forumu od: 26. 7. 2004

Neprebrana objavaNapisal/-a Mrs. Smiley » 22. Sep. 2004 14:38

Jaz jih jemljem že več kot pet let (Cilest), vmes pa sem za kratek čas prekinila, pa sem hitro spet začela, ker so se mi pojavile blazne težave. Prvi mesec mi je menstruacija več kot 14 dni zamujala, bila pa je izredno mučna, vlekla se mi je skoraj 10 dni!
Poleg tega so se mi pojavili mozolji - na obrazu, dekolteju in po hrbtu, tako da partnerja sploh blizu nisem spustila, dokler nisva ugasnila luči! Upala sem da bo naslednji mesec kaj bolje, ko se telo privadi spremembi, pa ni bilo! In ni mi preostalo drugega, kot znova poseči po njih.
Ne vem pa kako bo, ko se bom odločila za prenehanje (želja po otroku!), verjetno bo treba prej na kak posvet h ginekologinji! :?

Najbrž pa vsak organizem drugače odreagira :roll:
Uporabniški avatar
Andrejčika
Komunikatorka
Komunikatorka
Prispevkov: 104
Na forumu od: 9. 9. 2004
Kraj: za devetimi vodami

Neprebrana objavaNapisal/-a Andrejčika » 22. Sep. 2004 19:11

No js sem pa zdej po 2 letih nehala jest tabletke in upam da ne bom mela nobenih problemov! Ce bom mela s5 taksne tezave :pale: (omedlevala sem, bruhala,...) kot sem jih mela preden sem zacela s tabletkami pol jih bom verjetno kmal zacela s5 jemat!
Ne joči, ker je konec ampak se nasmej novemu začetku!!

Vrni se na Zdravje

Kdo je na strani

Uporabniki, ki brskajo po tem forumu: 0 registriranih uporabnikov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri