Izkušnje podjetnikov z objavljanjem njihovih ponudb na stran
Izkušnje podjetnikov z objavljanjem njihovih ponudb na stran
Imam frizerski salon in sem pred kratkim objavila ponudbo na eni od strani s kuponi. Ko je bila ponudba objavljena se je zaradi akcijske cene obisk salona res precej povečal. Za vse stranke sem se zelo potrudila, saj sem se za akcijo odločila zaradi promocije in zato, da pritegnem nove stranke, ki bi se vračale. Od večine strank sem dobila kontakte in jih potem obveščala o ponudbi in ugodnostih. Kljub temu, se je vrnilo le nekaj od teh strank. Je katera od vas že sodelovala v vlogi ponudnika s katero od spletnih strani, ki ponujajo kupone? Kaj menite o sodelovanju s temi spletnimi stranmi, se izplača? Kakšne so vaše izkušnje?
Re: Izkušnje podjetnikov z objavljanjem njihovih ponudb na s
Sama sem tudi že objavila ponudbo na eni od teh strani, pa ni bilo ne vem kakšnega učinka. Mislim, da se večina ljudi, ki jih pridobiš na ta način, odloča za ponudbe, ki so trenutno v akciji, kar pomeni, da bodo danes prišli k tebi, ker imaš objavljeno ponudbo na enem od teh portalov, drugič pa k tistemu, ki jo bo imel v tistem trenutku.
Re: Izkušnje podjetnikov z objavljanjem njihovih ponudb na s
Sama pa velikokrat kupim kaj na kateri od teh strani, vendar se mi zdi največja napaka večine ponudnikov kuponov to, da se takrat ne potrudijo dovolj za stranke. Ravno nasprotno, do njih se obnašajo kot do manjvrednih in prav zato vse skupaj sploh nima smisla. Vendar to očitno ni bil problem pri tebi, kot praviš. Morda je res precej takih, ki samo iščejo znižane storitve in se potem nikoli ne vrnejo več.
Re: Izkušnje podjetnikov z objavljanjem njihovih ponudb na s
Se strinjam z @mand3ljco. Stranke pridobljene na ta način le redko postanejo redni kupci. Zanima jih predvsem akcijska ponudba, kar pomeni, da je le malo možnosti, da bodo koristili vaše storitve po rednih cenah. Kuponi so tako primerni za pospeševanje prodaje, za gradnjo baze kupcev in zbiranje kontaktov pa bi vam raje predlagala kak drug način. Za zbiranje kontaktov so bolj primerne nagradne igre, še boljša možnost so nagrajene ankete. Za spletno anketiranje lahko uporabiš različna brezplačna orodja, npr. eSurv, SurveRock, Fluid Survey, ali pa uporabiš FREEyer, ki je že zasnovan tako, da z drobnim promocijskim darilcem nagradiš vsakega anketiranca. Na ta način se promoviraš s promocijskim darilom ter pridobiš bazo za direktni marketing. Vse je torej odvisno od tega, kaj hočeš. Tudi kuponi so lahko prava izbira, a kot rečeno, predvsem za pospeševanje prodaje.