Ena kolegica je letela dve leti, en kolega je pa še vedno na Adria Airways, mislm da tretje leto.
Šolanje samo zgleda tko, da se morš mislm da januarja cel mesec vsak dan furat na Brnik, kjer imaš predavanja. Dobiš za cel fascikel gradiva in potem se učiš za izpit, od angleških, nemških in francoskih fraz, bontona, do signalizacije (ne samo medsebojno sporazumevanje, ampak tud raznih mednarodnih oznak, tega se spomnem da je mel ta kolega kr velik), varnosti, skratka kr fajn se morš naučit pa čim več potegnt od samega izobraževanja, ker da se vozš gor zato da tm vse "prespiš", se ti ne splača, ker pol dobesedno f*kneš stran tist cajt, če na konc ne nardiš. Med predavatelji sta tud dve na svojem področju zlo cenjeni osebi, in sicer zdravnica in ex-stevardesa dr. Nena Kopčavar Guček in madamme stilistka Barbara Žnidar - slednja vam bo navrgla lekcije o outfitu in ličilih, o tem, pod katerim kotom in s kakšnim prtičkom morš prjet šampanjec, preden ga natočiš, skratka ... pričakuj zlo poglobljeno študijo
Delo pa ... Baje zelo zelo dinamično

Že med šolanjem spoznaš kr dost ljudi oz. bodoče sodelavce in če se poštekaš z ekipo, je baje lahko prov fajn, tko da pol, ko si že sprejet, res uživaš, ko si tm nekje v zraku. Izkušnje s folkom na letalu so najbrž istega tipa kot če delaš v lokalu, vsaj jst sm tko dojela po pripovedovanju sodeč. Je pa res, da morš met visok tolerančni prag, ker na letalu naletiš tud na mal bolj zahtevne posameznike, biznis in podobno, kjer se ve, da mora bit vse zlo na nivoju. Telesna govorica in verbalno komuniciranje. Brez na pol vikanja ("boste spila", "boste vzela") po možnosti. Kar se tiče outfita, tko kot je ena že rekla, dobiš bluzo in krilo (+blazer), čevlje si potem sama kupiš za zraven (aaam, pa po možnosti ne kšnih Baldinini z 10 centimetrov pete, ker jih potem na letalu itak zgoniš in jih je škoda, če se vmes že ne polomš v njih, afkors

). Govori se, da je plačilo iz leta v leto malenkost slabše, ampak še vseen pa ni slabo, valda. Dejstvo je, da na študentih pri njih vse skupi bazira in zato tud so vsako leto razpisi. Ponavad večina zarad študijskih obveznosti med letom največ leti potem kasneje, od maja do spetembra, kar pomen to, da takrat ne morš delat planov v stilu "čez 5 dni grem mogoče za 2 tedna na morje", ker morš bit na razpolago. Najbolj neprijetno pa je, če te dajo na "stand by", kar pomen, da si doma oz. nekje blizu svojga avta z mobitelom v žepu čakaš da ti povejo recimo : "čez 3 ure letimo v Tel Aviv" al pa kej tazga. Leti ob nehumanih urah, recimo ob 05:50 bit na letališču, znajo mal utrujat, tud na letalu morš bit fajn spočit (da te ne zje*e pritisk, vrtoglavica, izsušene oči na momente) in nekak dost fleksibilen, da se znaš odzivat tud ob šestih, sedmih zjutri

Kar se pilotov tiče, so zgodbice res take, da se grejo večinoma blazne šarmerje, ampak tega ne doživiš med letom samim, vsaj slišat ni blo tko, tko da tud nima nobene veze z delom stevarda/stevardese.
Skratka, splača se ti potrudit, ker je definitivno dobr "zic leder", če nameravaš tud kasneje delat z ljudmi, sploh je pa tud dobra refernca, kakor koli obrneš. Velik sreče ti želim!!
