NUJNO!
Preko mojbutik strani sem prodala stvar, za katero nisem dobila nakazila (prej sem vedno imela dobre izkušnje in vedno najprej zahtevam nakazilo, šele nato odpošljem). Punca, kateri sem stvar prodala, je imela dobre odzive drugih uporabnic in mi je javila, da mi je denar nakazala, pa nisem šla niti pogledat stanja na računu, ker sem bila tudi v gužvi, samo na pošto sem letela poslat paket.
Seveda se zavedam, da sem za nastalo situacijo kriva sama, ker sem verjela na besedo, a tega denarja nisem dobila. Sem ji že pisala, a še ni odpisala, imam pa njene podatke (polno ime in naslov). Ve kdo kako naj ukrepam, če se sploh kaj da narediti? Artikla ne rabim nazaj, sigurno je že bilo nošeno, saj sem ji stvar poslala točno en teden nazaj, želim pa ta denar, saj ni ravno malo oz. se gre za fer odnos. Na strani še nisem zasledila da bi se dalo kako prijaviti, napisala sem ji, če se je slučajno zmotila pri TRR, ko je nakazovala. Jaz novega bančnega izpiska še nisem dobila po pošti, da bi videla ali je res bilo nakazano, na banki so mi preverili še enkrat stanje in ni spremenjeno, tako da ni kriv npr. bankomat (če bi napačno pokazal). Lahko predčasno zahtevam bančni izpisek za prejšnji teden, ali se to kaj plača?
Mi je pa čudno, da ne bi nakazala, saj mi je celo pustila pozitiven odziv in pohvalila najino sodelovanje, ki je bilo hitro in pošteno.
