Trenutno se vrti... #17
- Black Orchid
- Sramežljivka

- Prispevkov: 99
- Pridružen: 22. Okt. 2014 15:21
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=seCoxnUChgk[/youtube]
“If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.”
― Martin Luther King Jr
― Martin Luther King Jr
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=LwjsVD23Z3E[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2mZo-qksCyo[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- saarijarvi
- Cosmo moderatorka

- Prispevkov: 4580
- Pridružen: 18. Apr. 2007 22:06
Re: Trenutno se vrti... #17
Resno, kako lahko kdo tako lepo poje?
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2SGACQicFf8[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- saarijarvi
- Cosmo moderatorka

- Prispevkov: 4580
- Pridružen: 18. Apr. 2007 22:06
Re: Trenutno se vrti... #17
Domace!
Res kul mlad slovenski bend & se bolj kjut animacija. Zelo prijetni v zivo.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0mKEulOihj4[/youtube]
Mal reklame
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=0mKEulOihj4[/youtube]
Mal reklame
- Black Orchid
- Sramežljivka

- Prispevkov: 99
- Pridružen: 22. Okt. 2014 15:21
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FUak2C_KEeU[/youtube]
“If you can't fly then run, if you can't run then walk, if you can't walk then crawl, but whatever you do you have to keep moving forward.”
― Martin Luther King Jr
― Martin Luther King Jr
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=u02tycroA30[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=m9Z7AUBLQ1A[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- cauliflower
- Debatorica

- Prispevkov: 482
- Pridružen: 26. Dec. 2014 13:53
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xsvNthhhO9w[/youtube]
Najtežje je spustiti dlan,
pustiti, da odide
in vsakič, ko se poslovim,
dam zraven košček sebe
Čedahučiji majo res čudovita besedila <3
Najtežje je spustiti dlan,
pustiti, da odide
in vsakič, ko se poslovim,
dam zraven košček sebe
Čedahučiji majo res čudovita besedila <3
I'm just ... happy.
I've never felt that before.
I'm just exactly where I want to be.
(Eternal Sunshine of the Spotless Mind )
I've never felt that before.
I'm just exactly where I want to be.
(Eternal Sunshine of the Spotless Mind )
- littlebird_18
- Komunikatorka

- Prispevkov: 219
- Pridružen: 07. Jun. 2013 20:50
Re: Trenutno se vrti... #17
mal nostalgije
And in the end we're all just humans drunk on the idea that love only love could heal our brokenness
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
^^ ta komad ima svetovno kitaro
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Hn-enjcgV1o[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Hn-enjcgV1o[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
Re: Trenutno se vrti... #17
jelena rozga-odo ja
severina-alkatraz
rebecca ferguson- i hope; roar
severina-alkatraz
rebecca ferguson- i hope; roar
I don't care what you think about me.
I don't think about you at all.
I don't think about you at all.
- littlebird_18
- Komunikatorka

- Prispevkov: 219
- Pridružen: 07. Jun. 2013 20:50
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=3pdGLsFjRSM[/youtube]
And in the end we're all just humans drunk on the idea that love only love could heal our brokenness
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bP6B9HttRI8[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.