Trenutno se vrti... #17
- saarijarvi
- Cosmo moderatorka

- Prispevkov: 4580
- Pridružen: 18. Apr. 2007 22:06
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5VtkPG7CosE[/youtube] 
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ZDhMkHfTdTc[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2bVAoVlFYf0[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=PWgvGjAhvIw[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- saarijarvi
- Cosmo moderatorka

- Prispevkov: 4580
- Pridružen: 18. Apr. 2007 22:06
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bg8XyoO10v8[/youtube]
Re: Trenutno se vrti... #17
Waaaaa LZ, staro
. Lih včeraj sem si jo kot guilty pleasure vrgla na telefon 
...Love, love is a verb, Love is a doing word...
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=elLBEwi9PUE[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
-
strawberry.
- Sramežljivka

- Prispevkov: 59
- Pridružen: 11. Nov. 2009 18:39
Re: Trenutno se vrti... #17
Bon Jovi - always 
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5Kr4aCUYg8A[/youtube]
Če še niste gledali tega risanega filma, resno....glejte ga takoj.
Ta glasba mi dvigne kocine pokonci
Če še niste gledali tega risanega filma, resno....glejte ga takoj.
Ta glasba mi dvigne kocine pokonci
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=s2S9xFQQVdk[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=IJWgUUc-oNE[/youtube]
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TTtCZZax1Uk[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6sw06XolOIA[/youtube]
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
- Led Zeppelin
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 7204
- Pridružen: 10. Avg. 2010 16:11
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YLzvg1-VCHM[/youtube]
Kakšna lepa pesem
Kakšna lepa pesem
Cause the sweetest kiss I ever got, is the one I've never tasted.
-
floribunda
- Cosmopsiho

- Prispevkov: 4942
- Pridružen: 22. Feb. 2007 14:28
Re: Trenutno se vrti... #17
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=U78dL8SDExw[/youtube]
