Ja, *Abby**, to, o čemer si ti nekaj napisala, sem tudi hotela nasloviti, a ne vem, če mi je uspelo.

Ker se toliko omenja idejo dojemanja nekoga kot objekta, sem se kot prvo vprašala kako bi tisti, ki to omenjajo, to idejo opredelili in argumentirali, in šele kot drugo, če dojemanje nekoga kot objekta pomeni, da se z njim ne dela korektno, saj je težko debatirati o korektnosti nečesa, če se ne ve niti, če koristijo vsi, ki se udeležujejo debate, isto definicijo.
Jaz lastne definicije nimam, ker se mi zdi, da je ideja objekta izredno fluidna, še posebej, če preskakujemo s področja na področje, da kot dojemanja nekoga kot objekt lahko pojmujemo vse od tega, da imamo seznam takoimenovanih pozitivnih lastnosti, ki morajo vse biti prisotne, da nekoga ne bi dojemali kot objekt, do tega, da imamo seznam takoimenovanih negativnih lastnosti, od katerih nobena ne sme biti prisotna, da nekoga ne bi dojemali kot objekt. Lahko, da je potrebno, da nekoga dojemamo kot celovito osebo in ga izredno dobro poznamo, razumemo in se vanj znamo vživeti, da ga ne bi dojemali kot objekt, kot si napisala ti, in v takem primeru se lahko vprašamo tudi koliko možno je, da bi kogarkoli dojemali kot subjekt, na kar mislim, da si napeljevala tudi ti. Lahko, da nam ni treba nekoga dobro poznati, da ga ne bi dojemali kot objekt, ampak da nam ga je potrebno poznati samo v omejenem področju delovanja, skozi omejene interakcije, ampak ga pri tem dojemati kot celovito osebo, čigar delov sicer vseh ne poznamo, ampak za katere vemo, da so prisotni, in ki ima lastne želje, ki so vse vredne omembe in upoštevanja. Lahko, da je potrebno nekaj vmesnega.
Ker sem dobila občutek, da se večinoma uporablja ta druga ideja objekta, ki uporablja seznam negativnih lastnosti, ki ne smejo biti prisotne, da se ne bi nekoga dojemalo kot objekt, sem pričela z vprašanji v to smer, a bi isto tako lahko v obratno. Tak občutek pa sem dobila, ker nihče ni trdil, da kot objekt dojemaš lahko tudi prijatelja, sošolca, sodelavca in tako dalje, ampak samo nekoga, s katerim imaš spolne odnose, čeprav so vse to lahko osebe, ki jih poznaš v omejenem področju delovanja in imaš z njimi omejene interakcije in bi se po prvi ideji objekta prav vsaka izmed teh oseb lahko dojemala kot objekt, po drugi ideji objekta pa lahko da ne, odvisno od tega, katere lastnosti daš na seznam negativnih lastnosti, ki ne smejo biti prisotne, da bi nekoga dojemal kot subjekt, in kako to, da te lastnosti ne smejo biti prisotne, argumentiraš.
Imaš vsekakor prav, da obstajajo tudi dosti primernejši in obsežnejši parametri za debatiranje o tem kakšen je kateri odnos in koliko korekten je, a je tudi ta parameter našel pot v debato, in sem ga kot takega hotela nasloviti, še posebej pa ker se mi znotraj debate ne zdi najbolje opredeljen ali argumentiran.
