Nujno potrebujem! (info, linki, pomoč...) #9
piškotek* napisal/-a:ne me držat za besedo vendar v nekatreih trgovinah piše da ne znižano blago ne upoštevajo reklamacij
To je res, ampak mislm, da smo se mi pri nekem pravu učil, da je to nateg, da ti zakonsko morajo blago zamenjat, razprodaje gor al pa dol. pikica24 najbolj, da mal preučiš zadevo in prideš v štacuno podkrepljena z argumenti in zakonom, če je treba


I fear to keep an open mind, for there are those who would use it as a door to my soul.
Zamenjava blaga, kupljenega po znižanih cenah
Pravic potrošnika iz naslova reklamacije stvarne napake na izdelku, ki mu jih daje Zakon o varstvu potrošnikov, ni mogoče omejevati in zato seveda veljajo tudi v času razprodaj in prodaj blaga po znižanih cenah. Potrošnik lahko izdelek z napako reklamira pri prodajalcu v dveh mesecih od odkritja napake in po lastni izbiri zahteva: * odpravo napake ali * vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali * zamenjavo blaga ali * vračilo plačanega zneska

Pravic potrošnika iz naslova reklamacije stvarne napake na izdelku, ki mu jih daje Zakon o varstvu potrošnikov, ni mogoče omejevati in zato seveda veljajo tudi v času razprodaj in prodaj blaga po znižanih cenah. Potrošnik lahko izdelek z napako reklamira pri prodajalcu v dveh mesecih od odkritja napake in po lastni izbiri zahteva: * odpravo napake ali * vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali * zamenjavo blaga ali * vračilo plačanega zneska

Zamenjava blaga, kupljenega po znižanih cenah
Pravic potrošnika iz naslova reklamacije stvarne napake na izdelku, ki mu jih daje Zakon o varstvu potrošnikov, ni mogoče omejevati in zato seveda veljajo tudi v času razprodaj in prodaj blaga po znižanih cenah. Potrošnik lahko izdelek z napako reklamira pri prodajalcu v dveh mesecih od odkritja napake in po lastni izbiri zahteva: * odpravo napake ali * vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali * zamenjavo blaga ali * vračilo plačanega zneska

Pravic potrošnika iz naslova reklamacije stvarne napake na izdelku, ki mu jih daje Zakon o varstvu potrošnikov, ni mogoče omejevati in zato seveda veljajo tudi v času razprodaj in prodaj blaga po znižanih cenah. Potrošnik lahko izdelek z napako reklamira pri prodajalcu v dveh mesecih od odkritja napake in po lastni izbiri zahteva: * odpravo napake ali * vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali * zamenjavo blaga ali * vračilo plačanega zneska

arrow napisal/-a: To je res, ampak mislm, da smo se mi pri nekem pravu učil, da je to nateg, da ti zakonsko morajo blago zamenjat, razprodaje gor al pa dol.
tako.
to so samo nategovanja in nič drugega. karkoli kupiš, lahko reklamiraš. basta.
niso vse kokoši, ampak jim gospe šefice to natvezijo. in ko je res kak primer, da stranka zahteva odgovornega, pa kar naenkrat šefica lahko uredi.

sAv€ ENErgy, plaY in The D@rk.
- _patchouli_
- Cosmopsiho
- Prispevkov: 2564
- Pridružen: 25. Apr. 2008 17:57
- Kraj: Na soncni strani Himalaje
Ampak pikica24, tisto kar si ti citirala, velja za reklamacijo v primeru napake (recimo, da se ti nekaj takoj razpara ne po tvoji krivdi). V tem primeru morajo vrniti denar, če ga zahtevaš. Če si ti zaradi neznanega razloga kupila premajhno krilo, ti denarja niso dolžni vrniti, ker to ni napaka na blagu. Ti jo bojo pa verjetno vseeno zamenjali za isti model ali pa ti dali dobropis, od njihove dobre volje je odvisno ali bi ti vrnili tudi denar. Naj me katera popravi, če se motim, ampak se mi zdi, da sem to že večkrat brala.
^^ ma kaka dobra volja.
dajte mir. tudi če prideš zamenjat, lahko zatevaš denar. the end. je pa res, da ponavadi, če stranki ponudijo zamenjavo je ok.
ampak morajo ti pa vrniti keš, če tako želiš.
kaj pa kaka darila. če nekomu ni všeč, dobiš keš nazaj. ne pustite se palamudit in se postavite za svoje pravice, ki vam kot potrošniku pripadajo!
dajte mir. tudi če prideš zamenjat, lahko zatevaš denar. the end. je pa res, da ponavadi, če stranki ponudijo zamenjavo je ok.
ampak morajo ti pa vrniti keš, če tako želiš.
kaj pa kaka darila. če nekomu ni všeč, dobiš keš nazaj. ne pustite se palamudit in se postavite za svoje pravice, ki vam kot potrošniku pripadajo!
sAv€ ENErgy, plaY in The D@rk.
-
- Cosmopsiho
- Prispevkov: 5990
- Pridružen: 09. Dec. 2009 20:57
ok, (sem ravno izvedela, da so to res spremenili, baje tri leta nazaj), my bad.
ampak nobeno večje podjetje si ne bo privoščilo take blamaže.
in zdaj je rešitev za kupce preprosta, za trgovine ne.
majico razparam po šivu in jo nesem kot reklamacijo. npr.
kaj pa bom, če dobim kako drago darilo, ki mi ne bo všeč? na silo tam nekaj kupila?
ampak nobeno večje podjetje si ne bo privoščilo take blamaže.
in zdaj je rešitev za kupce preprosta, za trgovine ne.
majico razparam po šivu in jo nesem kot reklamacijo. npr.
kaj pa bom, če dobim kako drago darilo, ki mi ne bo všeč? na silo tam nekaj kupila?
sAv€ ENErgy, plaY in The D@rk.
-
- Cosmopsiho
- Prispevkov: 5990
- Pridružen: 09. Dec. 2009 20:57
-
- Komunikatorka
- Prispevkov: 192
- Pridružen: 20. Dec. 2006 21:29
- Kraj: =)) kr tuky
- _patchouli_
- Cosmopsiho
- Prispevkov: 2564
- Pridružen: 25. Apr. 2008 17:57
- Kraj: Na soncni strani Himalaje