Moje mnenje pa je, da je za poslovneža pomembno, da ima med drugimi tudi dober avto. Veliko je odvisno od njegovega zunanjega izgleda (kako je oblečen, kako govori, kakšen avto vozi...), ker bodoči poslovni partner na podlagi njegovega izgleda dobi o njem vtis urejene in zanesljive osebe. In če vidi, da je človek urejen, ima dober (urejen, čist) avto bo verjetno hitreje pripravljen sodelovati z njim. Polega tega dober avto odraža dobro finančno stanje podjetja in potencialni poslovni partner skelpa, da sodeluje s kredibilnim podjetjem in ga zato manj skrbi, da mu to podjetje v prihodnosti ne bi moglo plačati stroškov...
Poleg tega pa nekateri podjetniki in direktorji veliko potujejo in že zaradi tega potrebujejo dober avto, ki jim bo nudil varnost in udobje. Razlika v vožnji je med avtomobili srednjega in višjega razreda velika (mogoče se ta razlika ne občuti na kratkih razdaljah in v mestni vožnji, ampak pri velikih razdaljah, na avtocestah, kjer pa direktorji in privatniki naredijo tudi do 1000 km dnevno, pa se zelo pozna).
Je pa seveda razlika med službenim in privatnim avtom. S službenim avtom osebno nimaš nobenih stroškov, saj so vsi stroški (od bencina pa do servisa) od firme. Večina boljših avtomobilov je v lasti podjetnikov in direktorjev, ki se z njimi vozijo na stroške podjetja, tako, da zanje ne porabijo niti evra. Vsekakor pa en posameznik, ki kupuje avto, zanj ne more porabiti toliko, kot si lahko privošči podjetje. Tudi podjetniki in direktorji ne bi imeli tako dobrih avtomobilov, če bi zanje morali plačati iz lastnega žepa.
Glede na posameznikov odnos do avtomobila, pa se mi zdi, da urejen in čist avto tudi pokaže nekaj o njegovem lastniku. Si ne predstavljam, da bi se oseba, ki ima vedno vse lepo pospravljeno in urejeno, vozila v umazanem in zanemarjenem avtomobilu.

Seveda, pa ni treba, da gre v skrajnosti in vsako minuto sesa in drgne avto.
