Izpit za avto
-
- Cosmopsiho
- Prispevkov: 4757
- Pridružen: 04. Apr. 2008 18:32
-
- Cosmopolitanka
- Prispevkov: 1427
- Pridružen: 14. Mar. 2008 20:12
- Kraj: In your worst nightmare near hell :)
*purple* napisal/-a:sončk napisal/-a:Sam eni ljudje tle pa so občutljivi oz. se zopet pokaže njihov manjvrednostni kompleks.
Noben tle ne poveličuje Ljubljane, sam sori, v Ljubljani JE težji pelat kot pa v raznoraznih Postojnah in podobno. Zarad nepredvidljivosti, ker maš miljon križišč, ne morš se vseh na pamet nadrkat kot drugje. A zdej kao to, da je eno mesto bl zajebano za peljat, pomen, da je ful boljše in da ga poveličujemo? Fak stari, zanimiva merila za kul faktor mesta mate.
Sej verjamem da so tista tri križišča v vašem mestu zajebana, ampak ko enkrat pelješ čez, jih že znaš na pamet. Zato tut izpit prej dobite, v Ljubljani je klasika, da nimaš še izpita s 40imi, 50imi urami, ker te na izpitu lahko peljejo v del mesta, kjer sploh še v življenju BIL nisi, kaj šele da poznaš križišča in raznorazne haklce.
ja svaka čast, ni kej.Ljubljančani smo očitno usi nesposbni, da imamo 20ur+ več kot v manjših krajih.Pr 20 uri še konkretno drmamo miljon križišč!
js pa mislim da rahlo pretiravajo z nabijanjem ur v LJ.. js sm jih mela "samo" 25, pa se lih tko znajdem v LJ (križišča, krožne itd mi ne predstavljajo problem) ku kak k je meu 100 ur
po pravici povedano sploh ne vozim tko ful po pravilih ku u avto šoli (štej do tri k prideš do stop tablice, 5kilometrska varnostna razdalja, brezhibno parkiranje tko da ti avto stoji ravno v boxu, ne sme bit niti za militer zmaknjena v levo/desno, obe roki na volanu, pr 50km/h mej v tretji..) in dvomim da tudi drugi tko vozijo, tko da bv da ti ubijajo v glavo taka neumna "pravila" k jih itak ne boš več rabu
Everything is okay in the end.. If it's not okay then it's not the end.
Alo, pa sej nimamo/jo usi ful ur k delamo izpit v Lj. Moja kolegica je nardila z 22urami, jz jih mam zdle 24 pa rabm sicr narest še PP pa društvenga pa glavn CPP, uglaunm, ful enga dela (ker sm prej zabušavala in odlašala, zdj pa nenajdm gradiva - a ma mogoče gdo kšne zapiske/knjige/skripte za prvo pomoč??)... pa so rekl da rabm uplačat še tm ene 3 ure in da je to to
sicr se mi pa zdi da znam jz vozt že od 1. dneva, ker sm že prej ful vadla, sam polr abš dat use vaje skos, in valda pride loh kr ur, še posebi odvisn od inptruktorja, eni ti ful nabijajo zrt usake malenkosti,d rugi pač ne, itak se pa vožnje naučiš sproti.

vanessa, po eni strani res pretiravajo, po drugi smo si kšni tud sami krivi da smo jih nabil več, ampak vseeno je kar nekej "čtiva" za predelat..Ne mislim zdej "čtiva" kot sama cpp pravila, ampak kot da je treba natrenirat marsktero blesavo križišče in ulco-predusem zarad same glaune vožnje.
ciqqa,tebe bi še mal popravla..ja usedeš se u auto, mal ti pove mal sporbaš in znaš pelat.V to noben ne dvomi, ampak pravi voznik, pa sigurno nisi če imaš sam borih taužnt kilometrou za sabo.
jst mam polleta izpit in glede na čas, sem prevozila že kr nekej kilometrou, ker skos furam, tud na dolge proge ala 500km.pa me zna še vedno kšna banalna situacija presenetit in se še vedno učim kako reagirat.jst zase lahko rečem, da pelat znam, ampak do dobrega voznika mi pa še kr neki kilometrine in izkušenj manjka.
aja vanessa, jst tud ne furam čist po šolsko.matr že tiste roke petnajst do treh so mi šle tko na jetra...
furam sicer po pravilih (večalimanj, na avtocest ponavad tud stišim če sm pri volji) ampak mam svoj način vožnje, čist drugačen do tistga šolskega.
ciqqa,tebe bi še mal popravla..ja usedeš se u auto, mal ti pove mal sporbaš in znaš pelat.V to noben ne dvomi, ampak pravi voznik, pa sigurno nisi če imaš sam borih taužnt kilometrou za sabo.
jst mam polleta izpit in glede na čas, sem prevozila že kr nekej kilometrou, ker skos furam, tud na dolge proge ala 500km.pa me zna še vedno kšna banalna situacija presenetit in se še vedno učim kako reagirat.jst zase lahko rečem, da pelat znam, ampak do dobrega voznika mi pa še kr neki kilometrine in izkušenj manjka.
aja vanessa, jst tud ne furam čist po šolsko.matr že tiste roke petnajst do treh so mi šle tko na jetra...

[vanessa] napisal/-a:po pravici povedano sploh ne vozim tko ful po pravilih ku u avto šoli (štej do tri k prideš do stop tablice, 5kilometrska varnostna razdalja, brezhibno parkiranje tko da ti avto stoji ravno v boxu, ne sme bit niti za militer zmaknjena v levo/desno, obe roki na volanu, pr 50km/h mej v tretji..) in dvomim da tudi drugi tko vozijo, tko da bv da ti ubijajo v glavo taka neumna "pravila" k jih itak ne boš več rabu
Zato pa umre po 5 ljudi vsak teden....
Chiqqa, ja ti poznaš eno k je nardila z 22imi v Ljubljani, jaz poznam enga, ki je naredu s 16imi v Kopru

sončk napisal/-a:[vanessa] napisal/-a:po pravici povedano sploh ne vozim tko ful po pravilih ku u avto šoli (štej do tri k prideš do stop tablice, 5kilometrska varnostna razdalja, brezhibno parkiranje tko da ti avto stoji ravno v boxu, ne sme bit niti za militer zmaknjena v levo/desno, obe roki na volanu, pr 50km/h mej v tretji..) in dvomim da tudi drugi tko vozijo, tko da bv da ti ubijajo v glavo taka neumna "pravila" k jih itak ne boš več rabu
Zato pa umre po 5 ljudi vsak teden....
Dobro no... Pretiravali pa ne bomo. A ljudje umirajo zato, ker ne vozim u tretji pr 50km/h? Mogoče zato, ker moj avto ni popolno postavljen u boksu? Ker nimam 5km varnostne razdalje, ampak malo manj (ker se prilagodim razmeram)?
Res, da to niso neumna "pravil", to so pač neke norme, ki naj bi se jih držal. Dej, povej mi, kdo se po narejenm izpitu sploh še drži teh norm. Usak si po določenem času ustvari svoj način vožnje in ga fura naprej. Če nekomu paše vozit samo z eno roko, drugo roko z lančičem pa naslonit na okno, naj tako vozi... BMK.
Največ nesreč je zato, ker mladi vozniki mislijo, da ko dobijo izpit so pa Boga za jaja uhvatli. In, da znajo po pol leta al pa letu dni vozit.
Sej lahko ti furaš po svoje in varno - če imaš že dovolj izkušenj in posledično znaš tudi pravilno odreagirati in se zavedaš kdaj kaj lahko in kdaj ne.
Moj fotr v vseh teh letih odkar ima izpit še ni meu prometne (oz. nikoli ni bil kriv, to da mu je kdo opraskal avto ni všteto), pa ne vozi po predpisih in podobno. Ker zna in skoraj bi lahko rekla, da si to že lahko privošči, seveda tudi s primernim avtom.
Napaka je, da si 18letni mulci take stvari prvoščijo s starimi, opedenanimi in nevarnimi avti. In brez izkušenj, itak.
Je imel pa fotr zadnjič eno "bližnje srečanje" in sicer je stal v neoznačenem križišču na obični cesti in čakal, da spelje na glavno (glavna cesta v kotu 90 stopinj na stransko). In po glavni je prpičila ena ženska (stara okol 26let), zgledalo je kot, da bo pelala naprej, mimo. In pol baba zavije desno, z brzino notr v to stransko kjer je bil fotr. Hvala bogu je sam stisnu gas in spiču na drugo stran križišča (ker je na srečo blo prazno!). In pol ženska stopi ven iz avta in ga vpraša kaj je z njim, haha.
Na fotrovem avtu je thanks God samo počen odbijač in luč, njej pa fali pol avta (Clio) - ampak zdaj smo že pri varnosti avtomobilov.
Uglavnem, če bi baba znala furat in mela izkušnje bi vedla, da ne more zavijat za 90 stopinj z nevem kako brzino, sploh pa ne, če je v križišču avto. Če bi naletela na nekoga z malim, nekvalitetnim avtom in brez izkušenj (da se ji ne bi umaknu) bi bla dva pogreba več. Me zanima kolk dolgo ma ona sploh izpit, ker, če bi ga imela malo dlje in ji ne bi "ratalo" zmanjšati do prave brzine bi se pomoje pač odpeljala dalje, zasukala in šla nazaj. Takim bi pa sam en focn nalimala.
Sej lahko ti furaš po svoje in varno - če imaš že dovolj izkušenj in posledično znaš tudi pravilno odreagirati in se zavedaš kdaj kaj lahko in kdaj ne.
Moj fotr v vseh teh letih odkar ima izpit še ni meu prometne (oz. nikoli ni bil kriv, to da mu je kdo opraskal avto ni všteto), pa ne vozi po predpisih in podobno. Ker zna in skoraj bi lahko rekla, da si to že lahko privošči, seveda tudi s primernim avtom.
Napaka je, da si 18letni mulci take stvari prvoščijo s starimi, opedenanimi in nevarnimi avti. In brez izkušenj, itak.
Je imel pa fotr zadnjič eno "bližnje srečanje" in sicer je stal v neoznačenem križišču na obični cesti in čakal, da spelje na glavno (glavna cesta v kotu 90 stopinj na stransko). In po glavni je prpičila ena ženska (stara okol 26let), zgledalo je kot, da bo pelala naprej, mimo. In pol baba zavije desno, z brzino notr v to stransko kjer je bil fotr. Hvala bogu je sam stisnu gas in spiču na drugo stran križišča (ker je na srečo blo prazno!). In pol ženska stopi ven iz avta in ga vpraša kaj je z njim, haha.

Uglavnem, če bi baba znala furat in mela izkušnje bi vedla, da ne more zavijat za 90 stopinj z nevem kako brzino, sploh pa ne, če je v križišču avto. Če bi naletela na nekoga z malim, nekvalitetnim avtom in brez izkušenj (da se ji ne bi umaknu) bi bla dva pogreba več. Me zanima kolk dolgo ma ona sploh izpit, ker, če bi ga imela malo dlje in ji ne bi "ratalo" zmanjšati do prave brzine bi se pomoje pač odpeljala dalje, zasukala in šla nazaj. Takim bi pa sam en focn nalimala.

Prikazala se mi je Marija-nije baš neka pićka.
sončk, zarad stvari, ki jih je naštela vanessa ne umira nihče,ker to niso čist nč druzga kot pač mal boljs proščena tehnika vožnje, kar pa ne pomeni, da nisi z glavo na cesti.
Vsak tedn je pet mrtvih zarad tega, ker folk nenadzorovano stiska gas in ker si nenadzorovano vliva v grlo alkohol+še kšne druge opojne substance in ker očki posojajo neuravnovešenim mulcem svoje ornk mašince in mulci delajo drekarije po cestah!in ker folk ne razume kaj pomeni znak 50!
Vsak tedn je pet mrtvih zarad tega, ker folk nenadzorovano stiska gas in ker si nenadzorovano vliva v grlo alkohol+še kšne druge opojne substance in ker očki posojajo neuravnovešenim mulcem svoje ornk mašince in mulci delajo drekarije po cestah!in ker folk ne razume kaj pomeni znak 50!

-
- Cosmopsiho
- Prispevkov: 4757
- Pridružen: 04. Apr. 2008 18:32
mislm da bistveno manj od useh ostalih vzrokov!
sicer pa kakorkoli obrneš,je pri določeni hitrosti tud dolga varnostna razdalja, premajhna.sploh ko gre recimo na AC več avtov prehitevat.
in če smo že pri varnostni razdalji, je potem treba še upoštevat da marskdo še bremzat ne zna normalno in bremza sred avtoceste brez prave potrebe z vso silo.In taki nardijo potem nesreče.zadnjič se je podobna skorej zgodila pred predorom golovec, tam kjer je radar.Pa ni blo prvič.Ker folk fura 150 do zadnjega momenta, potem se pa prestavt na vozn pas iz prehitevalnga in pred mano bremzat na knap.
pr nesrečah zarad varnostne razdalje, je po mojem mnenju mal več negativnih dejavnikou in razlogou.
sicer pa kakorkoli obrneš,je pri določeni hitrosti tud dolga varnostna razdalja, premajhna.sploh ko gre recimo na AC več avtov prehitevat.
in če smo že pri varnostni razdalji, je potem treba še upoštevat da marskdo še bremzat ne zna normalno in bremza sred avtoceste brez prave potrebe z vso silo.In taki nardijo potem nesreče.zadnjič se je podobna skorej zgodila pred predorom golovec, tam kjer je radar.Pa ni blo prvič.Ker folk fura 150 do zadnjega momenta, potem se pa prestavt na vozn pas iz prehitevalnga in pred mano bremzat na knap.

huh, kako je umrl Toše se mislm da nikoli ne bo vedelo.
za začetek je bila eden od dejavnikou prevelika hitrost,drugi pa ali zaspanost voznika in zmanjšana vidljivost zaradi megle.In oni so naleteli na kamion,ne pa da so furali za njim
tko da tle, prekratka varnostna razdalja nima veze.
in po sami logiki sodeč je sam vzrok prekratke varnostne razdalje, zanemarljiv.In tudi sliši/bere se ne, da je bila za nesrečo kriva izključno prekratka varnostna razdalja.Ponavadi je vedno tako, da je pred varnostno razdaljo jasno dorečena še prevelika hitrost.
aja sonček, ko boš furala, boš videla kaj je varnostna razdalja in sama presodila al se ti tud v tisti razdalji ko ti furaš za avtom, res ne more nč zgodit v primerjavi s hitrostjo in ostalimi okoliščinami (slabe gume, mokra in spolzka cesta, slaba in otežena vidljivost, itn..).

za začetek je bila eden od dejavnikou prevelika hitrost,drugi pa ali zaspanost voznika in zmanjšana vidljivost zaradi megle.In oni so naleteli na kamion,ne pa da so furali za njim

in po sami logiki sodeč je sam vzrok prekratke varnostne razdalje, zanemarljiv.In tudi sliši/bere se ne, da je bila za nesrečo kriva izključno prekratka varnostna razdalja.Ponavadi je vedno tako, da je pred varnostno razdaljo jasno dorečena še prevelika hitrost.
aja sonček, ko boš furala, boš videla kaj je varnostna razdalja in sama presodila al se ti tud v tisti razdalji ko ti furaš za avtom, res ne more nč zgodit v primerjavi s hitrostjo in ostalimi okoliščinami (slabe gume, mokra in spolzka cesta, slaba in otežena vidljivost, itn..).
*purple* napisal/-a:huh, kako je umrl Toše se mislm da nikoli ne bo vedelo.![]()
za začetek je bila eden od dejavnikou prevelika hitrost,drugi pa ali zaspanost voznika in zmanjšana vidljivost zaradi megle.In oni so naleteli na kamion,ne pa da so furali za njimtko da tle, prekratka varnostna razdalja nima veze.
Proeski je bio na na suvozačkom sjedalu Volkswagen Touarega kada je automobil velikom brzinom udario u stražnji dio tegljača s prikolicom. Od siline udarca vozač je izgubio nadzor nad automobilom koji se zarotirao te stranom na kojoj se nalazio popularni pjevač zabio se u metalnu ogradu.
Nego šta?