Izpit za avto
Ko sm se jst opogumla delat izpit, sva se z inštruktorjem, živečim tle nek na Igu, zapelala u njegove konce, se ustaula na enmu placu, kjer mi je u parih minutkah pokazu, kje je kej, reku nej dam u prvo ... in sva šla.
Kr pred tem nikol nism sedela za volanom, me je seveda rahlo zadel, sj sm bla prepričana, da bo prvi dan bl igračkanje po kšnem parkingu. Ampak tiste cestke, po kerih sm se furkala prve ure, so ble z izjemo kšnga traktorja, čist neprometne, lih taprave za začetke, zato za svoj primer lahko rečem, da bi biu poligon potrata časa (in mogoče clo en mal potuha).
Kr pred tem nikol nism sedela za volanom, me je seveda rahlo zadel, sj sm bla prepričana, da bo prvi dan bl igračkanje po kšnem parkingu. Ampak tiste cestke, po kerih sm se furkala prve ure, so ble z izjemo kšnga traktorja, čist neprometne, lih taprave za začetke, zato za svoj primer lahko rečem, da bi biu poligon potrata časa (in mogoče clo en mal potuha).
Smell the warm and salty air... see a wave reflect a beam... stop and find a pretty shell... make it real your summer dream...
flesherka_ napisal/-a:meni je blo v času avtošole rečeno da se menjuje približno tak: ko avto lepo spelje daš v 2, pri 30km/h=3, pri 50km/h=4 in pri 70km/h=5. ker baje ni dobro za avto, če prepozno menjuješ in če se sliši na mašini je baje že prepozno...
To učijo v avtošolah, da morš tko vozit, kar pa je čisto zgrešeno za moje pojme. Vožnja mora bit dinamična in pika. Ne pa neko penzionistično šaltanje u tretjo pr 30km/h....


...mini kikle nosjo vse, topless pa ne. Js pa vem zakaj to je...kolena majo vse...gor pa ne...
se ne strinjam, mc larnovc...tole šaltanje je povsem primerno za normalno vožnjo in hkrati pri tem šaltanju je poraba najmanjša.
druga stvar pa je varnost. npr. prehitevaš, cilj prehitevanja je priti čimprej na svoj pas, ker je tem najbolj varno, takrat je pač potrebno pohodit gas in v tretjo ali celo drugo, ker so takrat pospeški največji.
je pa tisto, da vožnja v visokih obratih ni dobra za avto, en bull shit...no, ne vem sicer, kaj bi pomenilo, če bi konstantno vozil v tretji pri hitrosti 110km/h...
druga stvar pa je varnost. npr. prehitevaš, cilj prehitevanja je priti čimprej na svoj pas, ker je tem najbolj varno, takrat je pač potrebno pohodit gas in v tretjo ali celo drugo, ker so takrat pospeški največji.
je pa tisto, da vožnja v visokih obratih ni dobra za avto, en bull shit...no, ne vem sicer, kaj bi pomenilo, če bi konstantno vozil v tretji pri hitrosti 110km/h...

Jochie napisal/-a:se ne strinjam, mc larnovc...tole šaltanje je povsem primerno za normalno vožnjo in hkrati pri tem šaltanju je poraba najmanjša.
Dream on...

Najmanjša poraba goriva je v območju med največjim navorom in največjo močjo. To območje pa je pri vseh motorjih z notranjim zgorevanjem precej visoko.

...mini kikle nosjo vse, topless pa ne. Js pa vem zakaj to je...kolena majo vse...gor pa ne...
flesherka_ napisal/-a:meni je blo v času avtošole rečeno da se menjuje približno tak: ko avto lepo spelje daš v 2, pri 30km/h=3, pri 50km/h=4 in pri 70km/h=5. ker baje ni dobro za avto, če prepozno menjuješ in če se sliši na mašini je baje že prepozno...
hm, a si mela dizla al bencinarja?
mene so na dizlu 2 let al kok nazaj učl, d se pr 40 šalta u 3., pr 60 u 4. in pr 80 v peto.
sam za moje pojme, morš ti sam svoj avto spoznt, vsak je mal drgač, pa pač gledat morš vrtljaje in zvok motorja, to ti use pove.
Jochie napisal/-a:aja?
zakaj pa potem najmanj porabi, če se v peti pelješ 70?
Še enkrat; a ni to od avta do avta odvisno??? Ne mor bit to kr eno univerzalno pravilo, isto za avto z 1.2 motorjem, al pa 2.0

...let's have some fun, this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick...
bubabiba napisal/-a:MilkyWay napisal/-a:bubabiba napisal/-a:Ok vredu, na začetku si govorila, da je najboljš če greš kar takoj na cesto. jaz pa da ne. Kok časa naj bo kdo gor je itak odvisno od posameznika, ampak vsaj eno uro bodi ane, potem pa če si v tisti uri uspel vse vaje prve stopnje narest, ki se jih dela na poligonu pa pojdi na cesto. (samo problem je, ker večina naredi eno ali dve vaji, zato pa so potem eno uro gor, vsega skupaj je pa 17 stvari, ki jih moraš predelat na poligonu)
Tukaj se pa potem spet pojavi problem, ker nekateri poligoni ne premorejo tolikšnega "luksuza", ker so (kot npr. naš) narejeni na eni dolgi potki ob cesti in ni šanse, da bi ga kako ali drugače izpopolnili. In spet je tukaj vprašanje, ki sem ga zastavila že Evelyn: Koliko poligonov v SLO je takih, da lahko na njih narediš vse predpisane vaje?
Ja zato pa že na tem šepa, ker ni poligonov. bi se moral tut na tem kej delat. Jst vem sam za tega v Ljubljani, ker sem iz tukaj, da je super narejen. za ostalo nevem kako majo. Očitno slabo. kar je žalostno. pa to ko bereš, da folk peljejo samo po praznih parkplacih za probo. to je točno tisto, ko sem govorila, da se avtošolam zdi škoda dat tistih par evrov na mesec, da lahko poligon uporabljajo. Potem se pa švercajo na parkplace.![]()
bubabiba, ne rabiš poligona.Rabiš en parkplac, tko da ti pove kaj in kako za začetek, da parkrat probavaš speljat in prešaltat v drugo in tretjo in to je to.
Poligon na začetku ne prinese nobenga pametnga rezultata, kvečjemu poligon kasneje ki je namenjen utrjevanju varne in previdne vožnje.
sicer pa v ljubljani na barju je en poligon in ene avtošole ga uporabljajo, ampak me kr srt prime, ko mi kšn pove da je že tretjo uro na poligonu

skratka, prva ura na cesto in nč drugač.Kšn poligon varne vožnje vključno s kšnim dodatnim tečajom prve pomoči potem ko maš že izpit, pa nebi bla nobena slaba stvar.pa seveda še kšn CPP test, ker marskomu še vedno ni jasno kaj pomeni znak 50

KiLLyKa napisal/-a:Jst sm tud štartala takoj. Parking prva, druga, tretja, parkirat v boks rikverc pa čelno. Žmigovci pa te zadeve. Pol sva pa šla že takoj na cesto
Nekej takega tut js. Itak prvih par vožn sm se furala bolj po teh vaških cestah, pol pa v mesto. Sj to je mogoče še skor bolš ko poligon. Je pa res da na poligonu mogoče bl dobiš un filing za zavijanje med stožci. Ma sj niti ne vem kk to zgleda, ker nism dožvela.
Ja men je blo zakon. Najprej me je blo mal strah, ker sm mela filing, ko je avto pršu nasprot mene, da je premal prostora za obadva
Pol je blo pa navadn. Si sploh ne predstavljam, da bi mogla po poligonu vozit. Sva lepo šla 2 urce na manj prometne ceste, pa sva tud speljevanje z ročno vadla pa tko, pol pa kr naprej gas po mestu pa semaforji, križišča pa tko. In bi glavno delala že dost zgodi, če neb mogla 14dni/3 tedne čakat nanjo, ker je bla taka gužva. Pa sm vmes pač kr vozila še, sm rekla da mejva kr normaln, da bo za zihr
Itak sm pa mela tok zakon inštruktorja, da sm prov vesela da sm njega dobila. Res faca. Brez kakrnegakol kreganja alpa pizdenja. Tud ko mi kej ni šlo je biu veseu pa je lepo reku: Spomn se, kaj sva delala včeri, pa greva še 1x. Nikol ni nč zatežu, ustavla sva se za čik pavzico 2x umes pa sva mal podebatirala in je povedu kaj ni blo lih fajn kaj je pa blo, pa sva šla pol naprej.
Res faca


Pol je blo pa navadn. Si sploh ne predstavljam, da bi mogla po poligonu vozit. Sva lepo šla 2 urce na manj prometne ceste, pa sva tud speljevanje z ročno vadla pa tko, pol pa kr naprej gas po mestu pa semaforji, križišča pa tko. In bi glavno delala že dost zgodi, če neb mogla 14dni/3 tedne čakat nanjo, ker je bla taka gužva. Pa sm vmes pač kr vozila še, sm rekla da mejva kr normaln, da bo za zihr

Itak sm pa mela tok zakon inštruktorja, da sm prov vesela da sm njega dobila. Res faca. Brez kakrnegakol kreganja alpa pizdenja. Tud ko mi kej ni šlo je biu veseu pa je lepo reku: Spomn se, kaj sva delala včeri, pa greva še 1x. Nikol ni nč zatežu, ustavla sva se za čik pavzico 2x umes pa sva mal podebatirala in je povedu kaj ni blo lih fajn kaj je pa blo, pa sva šla pol naprej.
Res faca

If you don't like me there's nothing I can do - NEWS FLASH BITCH, I don't live to please you.
*purple* napisal/-a:bubabiba napisal/-a:MilkyWay napisal/-a:bubabiba napisal/-a:Ok vredu, na začetku si govorila, da je najboljš če greš kar takoj na cesto. jaz pa da ne. Kok časa naj bo kdo gor je itak odvisno od posameznika, ampak vsaj eno uro bodi ane, potem pa če si v tisti uri uspel vse vaje prve stopnje narest, ki se jih dela na poligonu pa pojdi na cesto. (samo problem je, ker večina naredi eno ali dve vaji, zato pa so potem eno uro gor, vsega skupaj je pa 17 stvari, ki jih moraš predelat na poligonu)
Tukaj se pa potem spet pojavi problem, ker nekateri poligoni ne premorejo tolikšnega "luksuza", ker so (kot npr. naš) narejeni na eni dolgi potki ob cesti in ni šanse, da bi ga kako ali drugače izpopolnili. In spet je tukaj vprašanje, ki sem ga zastavila že Evelyn: Koliko poligonov v SLO je takih, da lahko na njih narediš vse predpisane vaje?
Ja zato pa že na tem šepa, ker ni poligonov. bi se moral tut na tem kej delat. Jst vem sam za tega v Ljubljani, ker sem iz tukaj, da je super narejen. za ostalo nevem kako majo. Očitno slabo. kar je žalostno. pa to ko bereš, da folk peljejo samo po praznih parkplacih za probo. to je točno tisto, ko sem govorila, da se avtošolam zdi škoda dat tistih par evrov na mesec, da lahko poligon uporabljajo. Potem se pa švercajo na parkplace.![]()
bubabiba, ne rabiš poligona.Rabiš en parkplac, tko da ti pove kaj in kako za začetek, da parkrat probavaš speljat in prešaltat v drugo in tretjo in to je to.
Poligon na začetku ne prinese nobenga pametnga rezultata, kvečjemu poligon kasneje ki je namenjen utrjevanju varne in previdne vožnje.
sicer pa v ljubljani na barju je en poligon in ene avtošole ga uporabljajo, ampak me kr srt prime, ko mi kšn pove da je že tretjo uro na poligonuverjetno, da se nauči kajne?Al zarad tega da AŠ še mal dinarcev povleče?
skratka, prva ura na cesto in nč drugač.Kšn poligon varne vožnje vključno s kšnim dodatnim tečajom prve pomoči potem ko maš že izpit, pa nebi bla nobena slaba stvar.pa seveda še kšn CPP test, ker marskomu še vedno ni jasno kaj pomeni znak 50
najbrš ni za brez veze tistih 17 stvari, ki jih moraš naredit na POLIGONU. prva stopnja..malo si preberi.