
Smo tri študentke drugega letnika dvopredmetnega študija pedagogike in pri predmetu Pedagoška psihologija I delamo mini raziskovalno nalogo z naslovom Izkustveno učenje pri pridobivanju komunikacijskih spretnosti.
Pri izkustvenem učenju gre v osnovi za to, da lastno neposredno izkušnjo povežemo z razmišljanjem in iz nje izluščimo tisto, kar je za nas novega, se iz nje učimo in jo povežemo z našim že obstoječim znanjem.
Prosimo vas, če si vzamete malo časa in rešite spodnjo anketo. Za sodelovanje se vam že vnaprej zahvaljujemo.
Spol: M Ž
Starost: _______
Smer študija: a) družboslovje
b) naravoslovje
c) drugo ______________
1.) Kako bi ocenili svoje komunikacijske spretnosti (od 1 do 5; 1-zelo slabe, 2-slabe, 3-srednje dobre, 4-dobre, 5-zelo dobre)?
1 2 3 4 5
2.) Ali imate v vsakdanjem življenju pogoste izkušnje z nastopanjem (predstavljanje seminarskih nalog, pevski nastopi…)?
a) da – skoraj vsak dan
b) da – enkrat tedensko
c) da – enkrat mesečno
d) da – nekajkrat letno (npr.3x)
e) ne
3.) Kako pogosto se pri učenju/študiju poslužujete izkustvenega učenja (konkretna izkušnja/doživetje, eksperimentiranje)?
a) zelo pogosto
b) občasno
c) zelo redko
d) nikoli
4.) Ali imate pri nastopanju tremo?
a) da – vedno
b) ne – nikoli
c) občasno
5.) Kateri način komuniciranja vam je najljubši?
a) pisno komuniciranje
b) ustno – direktno (iz oči v oči)
c) ustno – nedirektno (po telefonu)
6.) Ali menite, da si preko konkretnih izkušenj lahko izboljšate svoje komunikacijske spretnosti?
a) da
b) ne
c) mogoče
7.) Ali si šolsko snov lažje zapomnite, če ste tudi sami vključeni (npr. sami naredite eksperiment)?
a) da
b) ne
8.) Ali menite, da bi v šolah/na fakultetah moralo biti več učne vsebine, ki bi omogočala, da se jo naučimo preko konkretne izkušnje (z izkustvenim učenjem)?
a) da
b) ne
c) ne vem