Program
16:00
Nataša Mernik (Instagram): Kako naj vplivnež in podjetje sklenete dobim-dobim dogovor
Nataša zelo dobro pozna tri plati influencerske scene; kot insajderka v podjetju, kot novinarka v uredništvu Cosmopolitana in kot uspešna instagramerka, zato bo s svojimi izkušnjami razgrnila marsikatero skrivnost. Med drugim bo odgovorila na vprašanja: kako podjetje in vplivnež pravilno stopita v kontakt; kako napisati prošnjo za sodelovanje; katerih napak ne smeta storiti; pa tudi komu in kdaj zaračunati.
16:25
Ana Cepec (Instagram): Strategija vodenja Instagram profilov za različne naročnike
Ana že nekaj let profesionalno vodi Instagram profile za posameznike, podjetja in medije, med drugim tudi za Cosmopolitan Slovenija. Predstavila bo svoje izkušnje z različnimi podjetji, vplivneži in mediji, govorila pa bo tudi o tem, kako si organizira ’multitasking’ delo, od kje črpa ideje in na sploh kakšno strategijo uporablja, da dosega zastavljene cilje naročnikov. Ana je leta 2018 v imenu svojega naročnika Cockta prejela nagrado Najboljše komuniciranje na družbenih medijih, ki jo podeljujejo Poslovni mediji.
16:50
Nika Erčulj (YouTube): Kako z vlogom pritegniti sledilce zunaj meja Slovenije
Ena najbolj uspešnih slovenskih youtuberk ima na svojem You Tube kanalu 335.000 naročnikov, njeni videoposnetki pa neredko presegajo 100.000 ogledov. Nika ni tipična youtuberka, saj pravi, da število všečkov in komentarjev zanjo ni merilo uspeha, večje zadoščenje ji daje dejstvo, da svoje sledilce spodbuja k prijaznejšemu odnosu do sebe, sočloveka in narave. Na konferenci bo (med drugim) povedala, kako izbira teme za svoje objavo, ki so ji pomagale do mednarodne prepoznavnosti, in na kakšen način je vzpostavila sodelovanje s podjetji.
17:15
Odmor
17:40
Črt Podlogar (digitalni marketing): Influencerji proti Facebook in Google oglaševanju - kdo je boljši?
V predavanju se bomo poglobili v študijo primera, ki vključuje 6 vplivnežev in njihove Facebook, Instagram in YouTube aktivnosti in jih primerja z učinkovitostjo klasičnega plačljivega digitalnega oglaševanja na enakih platformah. Kdo pripelje bolj kvaliteten promet, čigavi kliki, ogledi videov in odzivi sledilcev so cenejši? Ali je bolj pametno investirati v vplivneža ali direktno v plačljivo oglaševanje na platformi? Kateri vplivneži so najboljši in ali so vedno učinkoviti? Svojo raziskavo bo predstavil Črt Podlogar iz podjetja Red Orbit, ki se zadnja leta osredotoča na različne vidike marketinga učinkovitosti kot vodja projektov in digitalni strateg, pri čemer pomaga srednje velikim in velikim podjetjem doseči njihove prodajne rezultate.
18:05
Barbara Pungerčič Puntar (podjetje Lisca): Študija primera
Blagovna znamka Lisca je znana po sodelovanju z vplivneži – nekateri so celo postali obrazi njenih kampanj. V tokratni študiji primera pa bo Barbara Pungerčič Puntar, vodja marketinga in odnosov z javnosti v Lisci, predstavila projekt sodelovanju z mikroinfluencerji za specifično linijo. Izpostavila bo tudi, kaj odloča o izbiri influencerjev, s katerimi sodelujejo, kaj od njih pričakujejo in kako sodelovanje ocenijo kot uspešno.
18:30
Okrogla miza z Atmosferci: Kako na You Tube gledalca in produkt povezati na nevsiljiv in zabaven način
Prvi video na You Tube so objavili maja 2019, naslednji jim je že prinesel mednarodno prepoznavnost, saj si ga je v samo nekaj mesecih ogledalo več kot 550.000 uporabnikov. Trije avtomobilski sanjači bodo razpravljali o svoji misiji iskanja najlepših avtomobilskih zgodb, o ujetosti v kalup tradicionalnih medijev in o (še) neizrabljenih možnostih podajanja vsebin skozi mavrično prizmo digitalnih medijev. Atmosferci so Saša Kapetanovič (novinar Avto magazina), Jure Gregorčič (novinar AMZS Motorevije) in Ciril Komotar (avtor Komotar minuta).
19:00
Podelitev nagrad Cosmo inluencer 2019 #CIA2019
Uredništvo Cosmopolitan Slovenija bo letos prvič podelilo priznanja za najbolj karizmatične in navdihujoče vplivneže, ki svoje sledilce vsak dan znova razvajajo z ustvarjalnimi vsebinami, jih učijo novih veščin, spodbujajo in jim stojijo ob strani kot pravi spletni prijatelji.
MODERATOR: David Urankar
* Pridržujemo si pravico do sprememb programa.