Presenečenje z dvora: Kate in William po vzoru Meghan Markle v Ameriki zagnala nov posel

27. 9. 2024
Deli
Kate in William sta po mnenju strokovnjakov oddala skrajno neobičajno zahtevo. (foto: Profimedia)
Profimedia

No, tole pa je poteza, ki je presenetila številne. Priznamo, tudi nas!

Nobena skrivnost ni, da je v začetku leta Meghan Markle v Združenih državah Amerike zagnala svojo novo blagovno znamko življenjskega sloga z imenom  American Riviera Orchard. Čeprav je Meghan obljubljala, da bodo lahko njeni sledilci s prijavo na spletne novičke že kmalu izvedeli kaj več o njenem novem poslovnem projektu, njihovi elektronski nabiralniki ostajajo prazni, novice o prihajajočem delu vojvode Sussekške pa ostajajo bolj skromne. 

Te morda zanima tudi:

In če je Meghan pri registriranju svoje blagovne znamke v Združenih državah naletela na nekaj pravnih ovir, sta v podoben proces zdaj vstopila Kate in William, zakonca Cambriška. Po poročanju tujih medijev, sta Kate in William v ZDA začela s postopkom registracije blagovne znamke, v kateri je mogoče najti nekaj zares nenavadnih zahtev.

Kot zdaj ugotavljajo kraljevi strokovnjaki, bi princ William v Združenih državah utegnil načrtovati nov športni dogodek, predvidoma nekakšen dobrodelni tek, saj je njuna zahteva za registracijo blagovne znamke vključevala tudi pripravo in printanje štartnih številk. O organizaciji dobrodelnega teka se govori tudi zato, ker je William sicer strasten ljubitelj teka, prav tako pa si je med svojim nedavnim obiskom New Yorka privoščil jutranji tek po Central Parku.

“Netflix je res mislil, da tega nihče ne bo opazil.” V filmu pa očitna napaka
Kate Middleton William
Profimedia

Pisarna princa Williama in Kate Middleton naj bi vlogo za registracijo blagovne znamke oddala letošnjega maja, kot glavni dejavnost pa je navedla promocijske kampanije, dobrodelnost, izobraževalne aktivnosti in zdravstvene storitve, ki se navezujejo na ohranjanje in promocijo duševnega zdravja. Poleg tega je pisarna Kate in Williama v podkategorijo navedla še printan materjal, kot so plakati, brošure, štartne številne, oblačila, obutev in kape.

Novo na Metroplay: “Če narediš veliko, lahko izbereš najboljše” | DAVID TAVČAR, ELLE DEKOR 2024