Nekdanja smučarka Ana Drev je v resnici lastnica TE znane blagovne znamke (njene izdelke zagotovo obožuješ)

13. 3. 2023
Nekdanja smučarka Ana Drev je v resnici lastnica TE znane blagovne znamke (njene izdelke zagotovo obožuješ) (foto: Profimedia)
Profimedia

Iz nekdanje uspešne smučarke do uspešne podjetnice. Bravo! 👏🏻

Ana Drev je naša nekdanja alpska smučarka, ki je leta 2020 končala svojo športno kariero.

Pred tem si je na treningu hudo poškodovala desno koleno. Strgala si je namreč sprednjo križno vez, kasneje pa uradno naznanila, da je končala kariero.

Na takratni novinarski konferenci je dejala: "Mislim, da je dovolj in da so pred mano zdaj novi izzivi. Več kot deset let sem nastopala v svetovnem pokalu. Bile so dobre in slabe sezone, sezone, ko sem se poškodovala, ko sem se vračala po poškodbah."

Odločila se je za nov korak in ustanovila svojo blagovno znamko. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Ana Drev (@ana.drev)

Morda te zanima tudi: "Moj mož je šel s svojimi fetiši predaleč - zdaj od mene zahteva celo TO" (zgodba ženske)

Ana Drev je že pred nekaj leti, ko je še tekmovala, ustanovila svoje podjetje in blagovno znamko Snow Monkey. Ukvarja se predvsem s prodajo termo steklenic, hkrati pa ponujajo tudi druge izdelke, ki se povezujejo z zimskimi športi.

Nekdanja smučarka je že večkrat priznala, da ni značilna podjetnica, saj ustanovitev blagovne znamke ni bila njena velika želja.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Snow Monkey (@snowmonkey)

"Sprva v delovanje znamke nisem bila veliko vpletena zaradi smučarske kariere, sem se pa po koncu kariere začela stoodstotno ukvarjati s tem projektom, ki je še danes moja služba," je za portal Siol.net pojasnila Drevova.

Njena služba poteka od jutra do večera, za zdaj pa v podjetju opravlja skoraj vse vloge, saj so trenutno zaposleni le trije. "Imamo pa še nekaj sodelavcev, ki delujejo projektno. V podjetju imam sama skoraj vse vloge. Od dogovarjanja z dobavitelji, strankami, do razporejanja dela med vsemi vpetimi v projekte, do idejnega vodje. Na koncu dneva pa še počistim pisarne. Skratka dela je včasih precej več kot med kariero," je pojasnila za omenjeni portal.

Zakaj ravno termovke?

Ideja za ustanovitev blagovne znamke Snow Monkey izhaja iz Ane Drev same. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Snow Monkey (@snowmonkey)

"Smučanje je šport v mrazu, kjer včasih zaradi mraza ne piješ dovolj in si zato hitro dehidriran. Potem imaš s sabo pijačo v plastenki, ki je na minus 5 stopinj po pol ure ledena, in piješ še manj. Vsako leto sem imela novo termovko, iz katere sem natakala pijačo v dodatno skodelico, kar je bilo zamudno, pa še zaradi vseh plastičnih delov, skozi katere je pritekla pijača, je termovka zasmrdela, težko jo je bilo očistiti, to me je motilo. Zamisel o uporabi izoliranega bidona za preprosto uporabo se je pojavila iz moje potrebe po njem," je še pojasnila.

Od kje ideja za ime Snow Monkey?

Ana Drev je za omenjeni portal še razkrila, od kje je dobila idejo za ime.

S prijateljico Japonko sta na Japonskem odšli na enodnevni izlet v park snežnih opic v prefekturi Nagano. Blagovna znamka je dobila ime po snežni opici, ki je najseverneje živeča opica, ki živi v hudi zimi. Tam je ogromno vulkanov in toplih naravnih vrelcev, v katerih so se opice namakale, da so se ogrele. 

"Ker so se znašle v hudi zimi s pomočjo vrelcev, se mi je zdela primerjava s termovko, ki v mrazu ohranja pijačo toplo, zelo na mestu. Tako je nastala znamka Snow Monkey," za portal Siol.net pojasnjuje trikratna udeleženka olimpijskih iger.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Snow Monkey (@snowmonkey)

Ana pravi, da ji je smučanje dalo disciplino in delovne navade, hkrati pa tudi zavedanje, da nič ne pride samo od sebe ali čez noč.

Ana, čestitke! 👏🏻

Preberi tudi: Mož jo je po 44. letih zapustil, ona pa je storila EDINO LOGIČNO stvar (ni to, kar misliš)

Priporočamo še: Po iskreni zgodbi o razhodu s Primožem Peterko, sedaj Renata Bohinc popolnoma presenetila s TEM

Fotografije: Primož Predalič, Profimedia

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord