Ko boš videla vsoto, ki jo 20-letni Kendall Jenner in Gigi Hadid prejmeta za eno samo objavo na družbenih omrežjih, se boš vprašala, kam gre ta svet.
Kendall Jenner (ki ima skupno kar 65 milijonov sledilcev) in Gigi Hadid, manekenki, ki sta se letos pridružili Victoria's Secret angelčkom, zaslužita zgolj z eno sponzorirano objavo na družbenih omrežjih med 115.000 in 280.000 evrov! V skupino treh največjih zaslužkaric na družbenih omrežjih sodi še Cara Delevigne.
Če kateri izmed njih slediš, pripomoreš k dvigovanju njihove cene, trdijo poznavalci. Ravno število sledilcev je namreč ključno pri tem, kakšne vsote jim znamke namenijo. A slabo ne gre niti Karlie Kloss, Behati Pinsloo in Mirandi Kerr, ki za eno objavo na Facebooku, Instagramu ali Twitterju zaslužijo med 23.000 in 46.000 evri.
To ne pomeni, da je vsaka njihova objava plačana. Gre za objave, v kateri se na fotografji ali v hashtagu pojavlja določena znamka. In kar je najbolj nenavadno. Z eno samo objavo na družbenih omrežjih lahko manekenke zaslužijo več kot s celodnevnim delom na modni pisti ali na slikanju.
Gigi Hadid in Kendall Jenner
Preveri še novo Adelino pričesko in zaupaj svojo božično željo Cosmo Božičku.
Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord