Lorella Flego: "New York je meka za dobre nakupe"

19. 8. 2013

Televizijska voditeljica Lorella Flego se kot velika ljubiteljica in poznavalka mode seveda ne more upreti meki dobrih nakupov - New Yorku. Letos je prvič s seboj vzela tudi hčerko Sofio.

"Vse ljubiteljice nakupovanja vedo, da je New York meka za dobre nakupe, Miami pa mesto, kjer so davki nižji in dizajnerske stvari razmeroma dostopne," pravi Lorella, ki je letošnji dopust preživela v obeh omenjenih mestih.

"Seveda sem se podala v divjo avanturo šopinga, ki me je kot vedno navdušila. Priznam, da navadno veliko (ali skoraj vse) kupujem po spletu in vse več nakupov prihaja iz Amerike, kar je lepo in hkrati drago: njihov davek in naša carina sta smrtonosna kombinacija, tako da včasih ni več jasno, ali se res izplača ... Najbrž ne.

Moda, ki je nosljiva in aktualna

Vendar so te stvari zelo originalne, ker imajo Američani popolnoma drugačen okus in občutek za modo: stvari so športne in hkrati elegantne, vedno najdejo pravo ravnovesje med eno in drugo dimenzijo ter tako ustvarjajo modo, ki je resnično nosljiva in aktualna," ne skriva navdušenja.

"Moje najljubše znamke so Ann Taylor, J Crew, Max Azria, Michael Kors in Banana Republic; najbrž sem v teh trgovinah čepela celo večnost, dokler si nisem podrobneje ogledala vsakega kosa, vsake verižice, nogavice in torbice." Seveda pa si Lorella ni samo ogledovala, ampak se je v njenih kovčkih nazaj v Slovenijo vrnilo tudi nekaj dobrih nakupov.

"Privoščila sem si veliko T-majic v fluorescenčnih barvah in kratkih hlač z različnimi vzorci; pri njih je to močen trend in sem ga hitro usvojila. Našla sem kar nekaj oblekic, ki jih z veseljem že nosim: so iz mehkega džersija, zelo preproste, a v močnih barvah. Najbolj mi je všeč električno modra znamke Michael Kors. Od nakita sem kupila 'bangle' zapestnice in velike prstane ter tradicionalen spominek, ki ga nenehno nosim - verižico z napisom Love. Seveda nisem mogla mimo Victoria's Secreta: te prodajalne so preprosto neverjetne, že zunaj diši po dobrem, in ko stopiš v njihov svet, ni niti najmanjše možnosti, da bi prišel iz trgovine brez novih spodnjih hlačk, bleščila ali parfuma ... Preprosto ne gre! Upirala sem se dobrih deset minut, a več ni šlo," priznava.

Dodaja še, da je Amerika izkušnja, ki bi jo morala vsaka ženska nositi v srcu; potrošniški svet je tam neverjeten, hkrati pa so vsi zelo vljudni in prijazni, povsem druga dimenzija življenja, ki te hitro prevzame.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ