Uh ... napeto! 😬
Na Instagramu je izbruhnil javni spor med ustanovitelji dveh slovenskih športnih znamk Aeon Athletics in SWY Brand. Pri Aeonu trdijo, da se skupnost znamke SWY, predvsem njihovi podporniki in kupci, nanje spravlja z obtožbami o kopiranju in nenehnim nadlegovanjem. Na drugi strani Petra Parovel, ustanoviteljica SWY, pravi, da se na te obtožbe ne bo odzivala, saj po njenih besedah nimajo osnove.
"Ne da se opisati, koliko se nama ne da snemati tega videa in to je verjetno razlog, zakaj sva z njim odlašala toliko časa. Dosti časa smo zadevo ignorirali, ampak je prišlo do neke točke, kjer moramo potegniti črto," sta v posnetku svoje občutke pojasnila Nastja Možič in Anže Bukovšek, ustanovitelja znamke Aeon Athletics. V posnetku sta razkrila, da sta se soočala z nenehnimi negativnimi komentarji, napadi in nadlegovanjem, ki prihajajo iz skupnosti SWY. Poudarila sta, da to pogosto počnejo ljudje, ki podpirajo njihovo znamko in kupujejo njihove izdelke. "Res nam ni jasno, zakaj je SWY tako ogrožen in zakaj ima potrebo po takšnih situacijah. Mi smo pa tudi že večkrat javno povedali, da se nam ne da ukvarjati z drugimi in imamo svojo vizijo, kjer želimo širiti pozitivno energijo. Lahko se postavite v našo kožo, ko vašega otroka ali vas v šoli konstantno napadajo. Ne glede na to, da se trudiš biti zrel in večji človek, to ne gre v nedogled, enkrat se moraš postaviti zase."
View this post on Instagram
Možičeva in Bukovšek sta pojasnila, da sta posnetek objavila z namenom, da se odzoveta na obtožbe in javno pojasnita določene stvari. "Znamka SWY je nastala leto po Aeonu, Petra Parovel pa je bila v začetku celo ena od ambasadork. Skupaj smo ustvarili promocijsko kolekcijo, nato pa smo se sporazumno razšli. Vsekakor je razumljivo, da vsak gradi nekaj svojega," pojasnjujeta.
Dodala sta tudi, da podoben videz izdelkov še ne pomeni kopiranja. "Če je neki artikel podoben, to ne pomeni, da smo ponavljali za njimi, ampak da tudi oni sledijo globalnim trendom (tujim znamkam, kot so britanski Tala ali ameriški Buffbunny). Mi nimamo težave s tem, da nekdo dobi inspiracijo v tujini, tako deluje celoten svet mode in večje globalne znamke so pred nami. Če že, ne kopiramo SWY, ampak smo dobili inspiracijo nekje iz tujine. Ne gremo se fast-fashiona (hitre mode, op. p.) in ne tekmujemo, kdo bo prvi pripeljal neki trend iz tujine v Slovenijo, ampak si za posamezne artikle vzamemo čas," sta še pojasnila. Cilj njunega videa je pojasniti situacijo in spodbuditi ljudi, da pomislijo, da sta pri vsakem sporu vedno dve plati zgodbe.
Kako se je odzvala Petra Parovel?
Petra Parovel je ob nastali situaciji na Instagram zgodbi objavila nekaj posnetkov, vendar jih je naslednje jutro že izbrisala: "Ne bom se ukvarjala s tem. Nimam namena razlagati svoje plati zgodbe, ker sem to prerasla. Pred leti bi se s tem ukvarjala in bi povedala stvari, ki bi bile za na sodišče, ampak tega nisem naredila, ker me je sram zaradi druge strani. Če hočejo, lahko gredo na sodišče."
Hkrati je pojasnila tudi trendovske smernice, ki jih omenjata pri Aeonu: "V Sloveniji ne moremo biti pred trendi. Pri oblikovanju se navdihuješ pri tujih znamkah, ker želiš biti aktualen. Mi nimamo lastne oblikovalske ekipe, ki bi ustvarjala trende, temveč želimo slediti sodobnim usmeritvam." Več ni komentirala, saj se, kot omenjeno, s tem ne želi ukvarjati. Pri sporu je pomembno, da gledamo na obe strani.
Povzeto po Siol.net
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc