Angelina Jolie in Brad Pitt: Neprecenljiva ljubezen

31. 5. 2012

Besedica 'da', ki vse spremeni. Razkrivamo podrobnosti poroke Angeline Jolie in Brada Pitta, ki bosta na njen račun seveda kovala tudi dobiček. A ne le onadva ...

Obleke naredijo neveste. In neveste naredijo zvezdniške modne oblikovalce bogatejše.

Kar pet dizajnerjev je pred kratkim ustvarilo svoje vizije poročnih oblek Angeline Jolie. Kar tako, vnaprej in brez naročila.

Tudi za prisklednike je ta poroka namreč zanimiva in zato ni čudno, da že dolgo obstaja kopija milijon dolarjev vrednega zaročnega prstana, ki ga je Brad Pitt ustvaril v sodelovanju z zlatarjem Robertom Procopom. Luksuzna modna znamka Jacob & Co ima v ponudbi zelo podoben model za 53 tisoč dolarjev, spletna stran zlatarja Gemvare pa priporoča svoj model kopije v vrednosti 1.195 dolarjev in obljublja, da se bo z njim vsaka bodoča nevesta počutila kot Angelina.

Angelina in Brad bosta usodni da dahnila 11. avgusta v kapelici na svojem posestvu Château Miraval v južnofrancoskem Corrensu. To je hkrati tudi dan zlate poroke Bradovih staršev, Billa in Jane Pitt. Do takrat je še kar nekaj časa, a zaradi tega dogodka je že pred več tedni vso (modno) industrijo zajela prava vročica.

Različna gradbena podjetja že restavrirajo prizorišče poroke, ki ga varujejo tamkajšnji varnostniki, ljudje, ki se ukvarjajo s kateringom ali imajo v lasti cvetličarne, pa upajo, da bodo dobili angažma.

Glavna tema pogovorov

Poroka dviguje prah v globalnem smislu.

"Vsi modni oblikovalci in vsi, ki po vsem svetu delajo v modni industriji, imajo to poroko na muhi. Saj bo vendar vsa industrija kovala dobiček na njen račun," pojasni načrtovalka porok Tatiana Byron, ki je poskrbela za pompozni poroki Lionela Richieja in Diane Ross.

Tudi drugi obrtniki in udeleženci, od didžejev do modnih znamk za otroška oblačila, se lahko oglašujejo s svojo prisotnostjo.

"Živimo v ekonomiji pozornosti, v katerem se znamke borijo za pozornost potrošnikov," razlaga Kim Teys Beavers, svetovalec za tržno strategijo, ki je delal za velika podjetja, kot so Procter & Gamble, BMW in Triumph:

"Ta poroka ponuja globalno medijsko prisotnost, postala je tema pogovorov na družabnih omrežjih in blogih in dosega potrošnike po vsem svetu. To pomeni, da je idealna priložnost za skoraj vsako luksuzno znamko."

Čeprav je govora o razmeroma majhnem slavju z 200 do 300 gosti, bodo redke fotografije z dogodka dovolj, da se bo po vsem svetu začel lov na obleke, modne dodatke, opremo, okraske, skratka na vse, povezano s poroko. Če bo Angelina izbrala anonimnega mladega modnega oblikovalca, ga bo v trenutku izstrelila na modni Olimp, česar danes ne more doseči prav nobena reklamna kampanja.

Oglaševanje jima ni tuje

Angelina in Brad, hollywoodska verzija princa Williama in Kate, sicer ne bosta imela državniške poroke, a je tudi njun 'da' težak milijone.

"Najdražja nevesta na svetu je v tržno strateškem smislu tudi najdragocenejša ženska na svetu. Megazvezdniki, kot sta Angelina in Brad, funkcionirajo po istih principih kot znamke," pravi Kim Teys Beavers in dodaja:

"Njuna tržna vrednost se meri po angažmajih na njunem dejanskem strokovnem področju – filmskih vlogah."

In ker dobivata veliko filmskih vlog, dobivata tudi veliko reklamnih angažmajev. Angelina je že oglaševala mondeno modno znamko Louis Vuitton, Brad je bil zaščitni obraz znamke ur TAG Heuer, v prihodnje pa bo krasil tudi žensko (!) dišavo Chanel No. 5. Toda to je šele začetek. Dorie Clark, strokovnjakinja za marketing iz Los Angelesa, je prepričana:

"Družina bo v naslednjih desetih letih zahvaljujoč poroki z lahkoto zaslužila več sto milijonov dolarjev."

Poroka iz ljubezni je za slavni par torej tudi neprecenljiva prinašalka pozornosti, ki bo ne nazadnje zapečatila tudi ultimativno združitev dveh svetovnih znamk.

Nista pozabila na najrevnejše

Oba slovita kot visokokaratna zvezdnika. Ona je menda 'težka' 120 milijonov dolarjev, on 150. Ko bosta poleti postala zakonski par, bosta še močnejša in vplivnejša, ker bosta še bolj utelešala vrednote množic. Doslej sta ponujala malo možnosti za identifikacijo.

Ljudje Brangelino sicer občudujejo, a živita v povsem drugi sferi. S poroko pa se bosta na neki način bolj približala 'navadnim smrtnikom', saj bosta delovala bolj avtentično, nekako bližje množicam in ne nazadnje tudi bolj simpatično. Čeprav nihče ne dvomi v pristnost ljubezni med Angelino in Bradom, se oba še kako dobro zavedata, koliko sta vredna. In na srečo znata svojo vrednost izkoriščati tudi v dobro tistih, ki so najmanj privilegirani – že več milijonov dolarjev njunega premoženja se je steklo v sklad Maddox Jolie-Pitt Foundation, ki je namenjen humanitarnim projektom v Kambodži. Poleg tega podpirata institucije in organizacije, kot so sirotišnice in zdravniki brez meja, pomagata pa tudi še vedno delno uničenemu New Orleansu.

Brad in Angelina kljub silnemu bogastvu še vedno nista pozabila, kaj jima je zares ljubo in drago – prave vrednote.

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ