ZDRAVNIK pravi: 'TAKO v hipu izračunaš, koliko spanja v resnici potrebuješ' (da boš sveža in polna energije)

Si se tudi ti kdaj po 8-urnem spancu zbudila totalno nenaspana in brez energije? Beri dalje, tole je zate! 💤

ZDRAVNIK pravi: 'TAKO v hipu izračunaš, koliko spanja v resnici potrebuješ' (da boš sveža in polna energije) (foto: Profimedia) Profimedia
2. 5. 2021

Pravzaprav se včasih zdi, da sploh ni pomembno, kako kratek ali dolg je spanec, saj te izčrpanost spremlja skozi cel dan. Ne glede na to, koliko kavic spiješ. 

Dr. Karan Raj, ki ima na TikToku že več kot 3,4 milijona sledilcev, je delil zanimiv nasvet

Tako izračunaš svoj popoln čas za odhod v posteljo, svetuje dr. Raj. 

Med drugim razloži tudi vzroke, zakaj se včasih zbujamo izčrpani – in razlog verjetno ni prekratek spanec, temveč prebujanje sredi spalnega cikla.

Da se boš zjutraj zbujala sveža in polna energije, moraš vedeti to:

Vsako noč gredo naši možgani skozi več spalnih ciklov in vsak cikel sestavlja več faz spanja: vsak se začne s plitvim spanjem, nato sledi globoko spanje, nato pridejo sanje in spet preidemo v plitko spanje … Vsak od teh ciklov traja približno 90 minut.

Obožuješ McNuggets? Novo razkritje McDonald'sa te bo vrglo na rit (tega nismo pričakovali!)

Da bi se zjutraj zbujala sveža, se moraš zbuditi po koncu teh 90-minutnih ciklov, ker si takrat najbližje stanju budnosti.

A da bi povečala možnost za to, moraš najprej ugotoviti, kdaj se želiš zbuditi, pravi.

Primer: če se želiš zbuditi ob 8. uri.

Svoj idealen čas za spanje izračunaš tako, da začneš odštevati 90 minut od časa zbujanja, dokler ne dosežeš ure, ko želiš zaspati.  

Če se odpraviš spat ob 22. uri, bi se morala zbuditi okoli šestega spalnega cikla.

RECEPT: Za to božansko KitKat torto potrebuješ le 2 sestavini (+BREZ peke)

Vir: dr.karanr

Preberite več na Aktivni.si

Fotografije: Profimedia