VIDEO: TO so vaje, ki jih fitnes trenerka dela za čvrsto in pokončno zadnjico

Če bi rada imela "brazilsko" zadnjico do naslednjega poletja, je zdaj, ja, prav zdaj, pravi čas, da začneš delati te vaje, ki jih vsak dan za svojo zadnjico dela fitnes trenerka za ženske Nuša Gnezda.

VIDEO: TO so vaje, ki jih fitnes trenerka dela za čvrsto in pokončno zadnjico (foto: Profimedia) Profimedia
2. 6. 2020

"Ker nisem te sreče, da bi imela že po naravi atletsko zadnjico in ker hočem, da je lepa, okrogla in pokončna, moram delati vsak trening bolj ali manj samo za zadnjo plat," pravi Nuša.

"Kakšen točno," nas je zanimalo. Za bolj nazoren prikaz smo vaje kar posneli.

"Vaje izvajam eno za drugo, brez pavze. Priporočam, da si med serijami vzamete 1 do 2 minuti pavze, toliko, da ne boste več občutili pekoče bolečine, nato nadaljujte."

Če zmoreš, naredi 4-5 serij, če ne, pa kakšno manj in postopoma povečuj, ti še priporoča Nuša.

Primer treninga, ki traja 15 minut, je takšen:

Potrebuješ elastiko, ki nadomesti uteži. Lahko pa je že tvoje telo dovolj velika utež, če si začetnica.

  • Počep 15-krat
  • Latelarna hoja 15-krat v stran
  • Most z eno nogo 15-krat vsaka noga 
  • Izpadni korak nazaj 15-krat vsaka noga +15 odmikov nog +15 dvigov bokov + 15 sekund držanja gor

Ko končaš, si vzemi 2 minuti pavze in vse skupaj ponovi 3 -5-krat, odvisno od pripravljenosti.

Pa naj peče! 

Preberi še: Je normalno, da ti rastejo sramne dlake okoli ANUSA? Ginekologinja ODGOVARJA!

Priporočamo tudi: Odstranjevanje KLOPA: Stroka priporoča LE EN način (če želiš, da je VARNO)

Nuša Gnezda

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri