Sovražnik tvoje diete št.2: stres!

Si vedela, da pri trajno negativnem stresu telo izloča povečane količine hormona kortizola, tvori se maščoba okoli trebuha in zato si ves čas želimo nekaj sladkega?

19. 7. 2014

Poskusi poiskati vzroke za svoje stresno počutje in jih, če je le mogoče, odpravi. Poleg tega si lahko pomagaš s tehnikami sproščanja, na primer z meditacijo in raznimi sprostitvenimi tehnikami.

V nadaljevanju ti predstavljamo eno enostavnejših ...

Močna sprostitvena tehnika!

Stanje globoke sproščenosti, do katerega pridemo prek telesne ravni, dosežemo tako, da telo najprej obremenimo, potem pa mu omogočimo sprostitev.

Udobno se ulezi na tla, na hrbet. Pete in palci na nogah naj se dotikajo, roke naj bodo iztegnjene ob telesu. Pokrči prste na nogah, sklepe na nogah, iztegni golenske mišice, kolenske pogačice potisni navzgor, napni stegenske mišice, stisni pesti, iztegni roke ... napni celo telo ... napni ... 10 sekund se napenjaj, nato se pol minute sproščaj.

To ponovi trikrat.

Zatem razmakni noge in roke, dlani obrni proti nebu in celemu telesu dovoli, da se sprosti.

Te zanima, kaj sovražnik tvoje diete št. 1?