Slastno! Te 4 zdrave obroke pripraviš v le 5 minutah #OstajamDoma

Ti med delom od doma ne ostane veliko časa za kuhanje? Izvoli 4 krasne ideje za zdrave obroke, pripravljene v le 5 minutah!

Slastno! Te 4 zdrave obroke pripraviš v le 5 minutah #OstajamDoma (foto: Instagramcom/vegan.lucas) Instagramcom/vegan.lucas
4. 11. 2020

Čeprav se delo od doma sliši romantično, saj bi v teoriji lahko mimogrede še oprale perilo, preoblekle posteljo, skuhale kosilo za 4 ljudi, ... je resnica velikokrat daleč od tega.

Če delaš od doma, potem sama veš, da se od računalnika težko odklopiš, ker je preprosto vedno nekaj, kar je še potrebno urediti. V primerih kot je tale, si lahko privoščiš enega od spodnjih hitrih kosil, ki ti ne bodo vzela več kot 5 minut. In kar je najbolje ... zaradi pomanjkanja časa ne rabiš sklepati kompromisov s kakovostjo!

1. Preprosta solata s čičerko

Da je tvoj obrok zdrav moraš vanj vključiti živila, ki so bogata s hranili, kar čičerka zagotovo je. Čičerka je namreč polna beljakovin in vlaknin, že majhna količina pa te bo dobro nahranila. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Erin Jones (@erins.everyday) on

Ideja za pripravo: 250 gramov čičerke zmešaj z drobno sesekljano papriko in kumaro, nato začini z olivnim oljem, vinskim kisom, soljo in poprom. Po želji lahko dodaš tudi pekočo papriko ali začimbe, kot so bazilika, origano ali zelena.

RECEPT: To so najboljši CIMETOVI PIŠKOTI na svetu (ZELO preprosto!)

2. Lososova solata

Losos je zelo hranljivo živilo, polno beljakovin in zdravih maščob, zato ga poskušaj čim pogosteje umeščati na svoj jedilnik.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Inspiring... 🌈 (@creativeinspomagazine) on

Ideja za pripravo: Čebulo in zelenjavo na drobno sesekljaj, v solato lahko na primer daš zeleno, papriko, korenje. Zelenjavo nato zmešaj z ribo, za kremasto strukturo pa dodaj majonezo ali grški jogurt, dodaš pa lahko tudi malo limoninega soka.

3. Sendvič masala

Tale sendvič te bo popolnoma sezul, in vsega je kriva mešanica začimb chaat masala, ki jo v Indiji dodajajo na praktično vse; na solate, sendviče in tudi sadje. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Inspiring... 🌈 (@creativeinspomagazine) on

Ideja za pripravo: Toast kruh na eni strani namaži z maslom. Na tanko nareži kumaro in paradižnik ter koščke razporedi po toastu. Po zelenjavi potresi žličko začimb in sendvič prekrij z drugim kosom toast kruha, namazanim z maslom.

Sendvič popeči na poni ali toasterju ter uživaj! 

4. Tofu sendvič

Na uredništvu nas tale sendvič še najbolj spominja na vegansko različico jajčnega sendviča, kar ne more pomeniti nič drugega - kot da je preprosto slasten!

Ideja za pripravo: Tofu nadrobi v posodi in odstrani odvečno vodo. V drugi posodi zmešaj omako iz veganske majoneze, česna, koriandra, limoninega soka, kurkume, čebule in paprike. Na kos toasta namaži omako, in nanjo položi zdrobljen tofu. Dodaš lahko tudi solato, rukolo, paradižnik ali kumare. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by lucas oliveira | vegan food (@vegan.lucas) on

Tudi čokoladno torto lahko spečeš v 10 minutah 😉 Izvoli RECEPT.

Fotografije: Instagramcom/vegan.lucas, Youtube printscreen