Premaguj PMS z Omega 3 kislinami

Vse veste, da so ribe zelo dobra hrana za srce, morda pa še ne veste tega: raziskave kažejo, da lahko omega-3 maščobne kisline, ki jih vsebuje ribje meso, pomagajo lajšati menstrualne krče in druge simptome predmenstrualnega sindroma (PMS).

24. 7. 2010

V raziskavi, ki so jo opravili na Danskem, so opazili, da so se ženske, ki so se najpogosteje prehranjevale z ribami, najmanj pritoževale nad menstrualnimi bolečinami.

V kapsulah

V podobni študiji, izpeljani na univerzi v Cincinnatiju, so preiskovanke, ki so vsak dan zaužile kapsule z vsebnostjo 1,8 mg omega-3 maščobnih kislin (kar ustreza približno 90 g lososa), zaznavale znatno manj težav, povezanih s PMS-om.

Ribje olje zaustavi nastajanje prostaglandina, hormona, ki povzroča krče, napetost in nihanje razpoloženja, pojasnjujejo znanstveniki.

... in na krožniku

Zato je pametno jesti ribe dva- do trikrat na teden, še posebej plave, kot so losos, tuna in sardele.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri