Bi sanjsko postavo, kot jo ima Kendall Jenner? Ti 2 fantastični vaji sta zate!

Če bi rada imela noro hudo postavo v stilu manekenke Kendall Jenner (na fotografiji spodaj) sledi naslednjima 2 vajama, ki ju je zate pripravila trenerka Erika Pacek.

Bi sanjsko postavo, kot jo ima Kendall Jenner? Ti 2 fantastični vaji sta zate! (foto: Profimedia) Profimedia
18. 1. 2018

Stisni zobe in se posluži spodnjih dveh 'bootybarre vaj', ki ju je zate pripravila Erika Pacek - trenerka skupinskih vadb in certificirana izvajalka bootybarre vadbe v Sloveniji. Namreč, obljubljata ti postavo, za katero se bodo obračali vsi.

Vaji ti bosta pomagali učvrstiti telo do poletja. "Poudarjam, da je ravno zdaj pravi čas, da pričnemo z miganjem, kajti 'quick fixi' pred poletjem ne pomagajo," pravi Erika.

Zato ... Gremo v akcijo!

Vaja št. 1: 'Plie' počep

Plie počep

Roke položi ob boke. Lahko si pomagaš tudi z oporo baletnega droga ali stola (v kolikor boš vajo izvajala doma), kot kaže zgornja fotografija. Sicer lahko vajo izvajaš tudi brez vseh pripomočkov.

Pri bootybarre vadbi izvajamo tako imenovane 'pulze'. To so majhni gibi, ki nam pri rednem prakticiranju pomagajo do velikih rezultatov. Te pravilno izvajaš tako, da kolena izmenično upogibaš in izteguješ. Pri tem aktiviraš mišice v zadnjici in tudi notranje stegenske mišice.

Da bo izvajanje vaje lažje, zraven poslušaj svojo najljubšo skladbo in ne odnehaj, vse dokler se ta ne konča. :)

Plie počep

Vajo nadgradimo tako, da stopimo na prste. Pri tem zopet izvajamo majhne 'pulze'.

P. S.: Ne le da nam bo izvajanje te vaje pomagalo do 'brazilske zadnjice', z njeno pomočjo bomo oblikovale tudi tako zelo (za)želeno 'luknjo' med nogami.

Vaja št. 2: T-arabesque

T-arabesque

Druga vaja za popolno telo in čvrsto zadnjico izhaja iz baleta in se imenuje T-arabesque.

Roke nasloni na oporo. Paziti moraš, da je zgornji del telesa poravnan in vzporeden s tlemi. Eno nogo zadržiš na višini, na kateri ti dovoljuje tvoje telo, in zopet izvajaš manjše 'pulze'.

Naredi 16 ponovitev (beri: 'pulzov'), nato popusti, se sprosti in vajo ponovi še na drugi nogi.

Že poznaš bootybarre vadbo? Poglej, kakšne so njene prednosti!

Temelje bootybarre vadbe najdemo v prvinah joge, pilatesa, baleta, aerobike in vaj za moč.

Prednost bootybarreja je, da se osredotoča na osrednji del telesa, kar okrepi medenico, spodnji del hrbta (ledveno-križni del), boke in trebuh, ki naši hrbtenici nudijo potrebno podporo.

Poleg pravilne drže pa z bootybarre učvrstimo stegna, zadnjico, trebuh, roke, oblikujemo telo in povečamo gibčnost telesa.

Če te vse to ne prepriča, pa naj te obljuba, da je vadba zelo učinkovita pri kurjenju maščobnih blazinic in ohranjanju mladostnega videza. Balet ti bo pomagal poravnati držo, joga poveča fleksibilnost, pilates oblikuje mišice, aerobični del vadbe pa bo izboljšal tvoje motorične sposobnosti!

Fotografije: profimedia in arhiv Erike Pacek

Preberi še: Se "bojiš" ogljikovih hidratov? Poglej, katere lahko ješ brez slabe vesti!

Priporočamo tudi: Namesto diete raje pospeši METABOLIZEM - Poglej, kako!