13 načinov za izgubo 3 kg v enem tednu: Tako lahko po praznikih shujšaš na zdrav način

Odličen načrt za izgorevanje maščob, ki ti bo pomagal izgubiti kar nekaj kg v samo enem tednu, in to brez stradanja ter brez bizarnih sestavin!

13 načinov za izgubo 3 kg v enem tednu: Tako lahko po praznikih shujšaš na zdrav način (foto: Profimedia) Profimedia
13. 1. 2022

Se sprašuješ, kako? Zelo enostavno in preprosto!

Zato izberi vsaj štiri nasvete o prehrani in fitnesu, ki jih boš sedem dni brez prestanka vključevala v svoj vsakdan. Če si ambiciozna, lahko dodaš več. Več kot je, boljši so rezultati in več izgubljenih kilogramov.

Svetujemo ti, da s spremembo življenjskega sloga začneš takoj, vendar ne hiti, in si za začetek morda izberi nasvete, za katere zagotovo veš, da se jih boš držala, kasneje pa spremembe dodajaj.

1. Pij vodo

Športni ali energijski napitki, sadni smutiji in podobno, vsaka od teh pijač vsebuje v povprečju okoli 100 kalorij. Vendar te pijače ne zadovoljijo 100 kalorij "čiste" hrane.

Druge tekočine so lahko bogate z natrijem in ogljikovimi hidrati, vendar bodo postopoma povzročile, da bo tvoje telo zadrževalo vodo in ustvarilo občutek utrujenosti in teže. Voda po drugi strani nima kalorij in ogljikovih hidratov ter zelo malo ali nič natrija, zaradi česar je popolna pijača za vsako priložnost.

Prav tako lahko voda poskrbi, da se tvoje telo znebi odvečne tekočine. Če bi rada svoji vodi dodala malce življenja, ji mirne vesti lahko dodaš rezino limone ali lističe mete.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by 𝔠𝔞𝔯𝔩𝔞 𝔤𝔦𝔫𝔬𝔩𝔞 (@carla_ginola)

2. Odpovej se belemu kruhu in testeninam ter poliranim žitnih izdelkov (na osnovi bele moke)

Poskušaj se odreči belemu kruhu in testeninam, napredek pa bo opazen takoj. Znebila se boste napihnjenosti, tvoje telo pa bo zopet lahkotno in sveže.  Ogljikovi hidrati preprosto uničijo tvojo težo, ker se zelo hitro prebavijo, zaradi česar si kmalu zatem lačni.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Petite muse (@petitemuse_)

Morda je čas, da v tem enem tednu popolnoma pozabiš na škrobnata živila in se osredotočiš na zelenjavo in beljakovine. Če se preprosto težko odrečeš testeninam ali rižu, tokrat raje izberi kvinojo in si pripravi odličen obrok z zelenjavo. Trik je v tem, da se kompleksni ogljikovi hidrati iz zelenjave prebavljajo počasneje, zato je občutek sitosti daljši.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sanne Vloet (@sannevloet)

3. Pij kave eno uro pred vadbo

To je edina izjema od "vodnega pravila", ki smo ga pravkar omenili. Ker jutranja kava naredi tvoja jutra bolj produktivna, pitje pred vadbo pospeši tvoj metabolizem in ti daje energijo.

Izvoli 5 izi trikov, s katerimi boš videti veliko višja (in za to ne rabiš obuti visokih pet!)

4. Brez slabe vesti se prepuščaj spolnim užitkom

Si vedela, da je predajanje spolnim užitkom lahko fantastičen kurilec maščob? Predaj se posteljnim užitkom in že z malce aktivnosti lahko pokuriš kar do 144 kcal v 30 minutah. Prav tako spolnost spodbuja raven zadovoljstva nevrotransmiterja, endorfina, ki lahko pomaga pri boju proti lakoti.

5. Naredi vsaj 36 sklec in izpadnih korakov vsak drugi dan

Morda nisi takšen ljubitelj vadbe in vsaka misel nanjo je nepredstavljivo težka, vendar ne pozabi, da te vaje oblikujejo tvoje mišice. Da bi ti bilo lažje, naredi tri sklope po 12 vaj vsak drugi dan. Sklece oblikujejo zgornji del telesa, medtem ko izpadni korak odlično prispeva k oblikovanju zadnjice in stegen. Majhen namig: poskrbi, da bosta hrbet in noge pri sklecah vzravnana, kar močno krepi in izboljša tvoj mišični tonus.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sanne Vloet (@sannevloet)

6. Izvajaj 30 minut kardio vadbe na dan

Vsaka vrsta treninga, ki bo pospešila tvoj srčni utrip, ti bo pomagala pokuriti kalorije. Če kombiniraš kardio rutino z delom na definiciji mišic, bodo rezultati hitrejši in boljši. V povprečju pokurimo med 200 in 300 kalorijami, medtem ko tvoje roke, noge in na splošno celotno telo postanejo bolj napeti in bolj oblikovani.

Kako je, ko je Sebastian Cavazza tvoj oče? To so prigode iz njegovega družinskega življenja

7. Tvoji spalni rutini dodaj vsaj 30 minut spanja

Te dodatne pol ure, ne glede na to, ali spiš 5 ali 8 ur, ti lahko dajo dovolj energije, ki se bo odrazila v boljši izbiri hrane (z drugimi besedami, ne boš iskala nobenih sladil za pridobivanje dodatne energije).

8. Odpovej se razvadam

Imaš rada prigrizke, sploh ob televiziji in ponavadi, ko si svojo večerjo že pojedla? Če si se našla v zgornjem opisu je morda čas, da z večernimi prigrizki zaključiš, kar ti lahko pomaga kar pri "odvzemu" nekaj sto kalorij iz tvoje prehrane. Tvoje telo sploh ne bo opazilo njihovega pomanjkanja.

9. Ne dovoli, da bi ti kamera dodala nekaj dodatnih kilogramov

Ko poziraš in želiš izgledati dobro na fotografiji, preprosto rahlo dvigni brado, drži roke stran od telesa in se z eno nogo nekoliko obrni od fotoaparata. Preverjeno deluje!

10. Izberi losos za kosilo

Losos je poln hranilnih snovi, ki krepijo tonus tvojih mišic in dajejo tvoji koži zdrav in brezhiben sijaj. Nekateri strokovnjaki za prehrano celo trdijo, da po zaužitju porcije tvoj obraz takoj dobi dodaten lesk.

11. Stoj naravnost

Če držiš hrbtenico naravnost in ramena napeta nazaj, medtem ko je spodnji del trebuha rahlo umaknjen, se na ta način samodejno ustvari podoba bolj izklesane postave!

U, zanimivo! Znano je, koliko točno na RTVju mesečno zasluži Miša Molk (številka, ki se je ne bi branili)

12. Počepi in trebušnjaki

Dovolj je reči, da bodibilderji to tehniko uporabljajo pred tekmovanjem, saj izboljša definicijo mišic. Tri serije po 12 vaj in tvoje trebušne mišice, zadnjica in noge bodo v kratkem času videti zelo "vroče"!

13. Tablete za proti napihnjenosti

Vzemite eno od teh tablet, ki jih lahko kupiš v kateri koli lekarni, da se znebiš napihnjenosti. Hitro boš opazila, da je tvoj trebuh veliko bolj raven. 

Fotografije: Profimedia

Vir: Elle.si