Zobna pasta Aquafresh je bila na trgu prvič predstavljena leta 1973 kot prva zobna pasta s progami.
Njene modre in bele proge so jasno označevale dve vrsti koristi izdelka - zagotavljanje svežega daha in preprečevanje nastanka zobne gnilobe.
V oglasu 'ocean svežine' so bile uporabljene podobe modrega morja in valov, da bi tako nazorno ponazorili novo svežino ter okus izdelka.
Odkar je bila zobna pasta lansirana na trg, se je občutno povečalo zanimanje za higieno ustne votline.
Podjetje GlaxoSmithKline bogato vlaga v raziskave na področju nege zob in se na tak način trudi zagotoviti, da bi izdelki Aquafresh tudi v prihodnje zadostili potrebam pacientov.
V zgodnjih 80-ih letih prejšnjega stoletja je bil boj proti zobnim oblogam deležen precejšnje pozornosti, zato je podjetje GlaxoSmithKline izboljšalo izdelek, da bi tako uporabnikom pomagalo zmanjšati nastajanje zobnih oblog.
Istočasno pa je zobna pasta Aquafresh dobila še tretjo progo, ki je predstavljala trojno zaščito.
Razvoj znamke Aquafresh se tudi v sedanjosti nadaljuje, saj je trenutno na voljo veliko izdelkov Aquafresh, ki zadoščajo spreminjajočim se potrebam pacientov. Raziskave na področju nege zob, ki jih podpira GlaxoSmithKline, zagotavljajo da se znamka Aquafresh še vedno uspešno spopada z zapletenimi izzivi na področju ustne higiene.
V letu 2008 smo bili priča novi oglaševalski kampanji znamke Aquafresh s sloganom 'Vaša usta so neverjetna', katere namen je bil uporabnike opozoriti na osupljivo fiziologijo njihove ustne votline.
Sodobni in privlačni televizijski oglasi Aquafresh umeščajo v 21. stoletje in uporabnike spodbujajo k razmišljanju o osupljivih procesih, ki se dnevno vršijo v njihovih ustih in zobeh.