Ko si zaželiš čokolade, zapreš oči in pred sabo zagledaš ljubko vijoličasto kravico? Nisi edina! Čokolada Milka je v svojih letih obstoja osvojila brbončice nešteto ljudi po vsem svetu ...
Milka je ena od najbolj prepoznavnih čokoladnih blagovnih znamk na svetu, s svojo sladko slastnostjo in tako zelo mehko, kremasto, v ustih topljivo teksturo pa nas osvaja že več kot 120 let.
In kako se je to nadvse sladko popotovanje sploh začelo?
Čokolada Milka se je na našo srečo rodila leta 1901 v Nemčiji, v mestu Lörrach blizu meje s Švico. Že takoj, ko jo je švicarski slaščičar Philippe Suchard oblikoval, je bila Milka v primerjavi z drugimi takrat obstoječimi čokoladami, v katerih je prevladoval okus grenkega kakava, nenavadno kremasta, mehkejša in predvsem tudi okusnejša.
Kako pa je slaščičar Suchard to dosegel?
Da bi dosegel sladkobo, ki jo je želel, in kremasto teksturo, je Suchard kombiniral alpsko mleko z alpskih pašnikov z najkakovostnejšim kakavom, ki ga je lahko dobil. Prav ta kombinacija pa je postala zaščitni znak Milke.
Na začetku je bila proizvodnja čokolade seveda ročna, zahvaljujoč industrijski revoluciji in avtomatizaciji proizvodnje, pa se je Milka lahko množično razširila po vsem svetu. Danes je del korporacije Mondelez International, njena proizvodnja pa poteka v več tovarnah po Evropi.
Zakaj vijoličasta embalaža in kdaj se je pojavila kravica?
Že leta 1901 je Milka dobila tudi svojo prepoznavno vijoličasto embalažo, ki je bila v tistem času prava posebnost (kravice pa še ni bilo na njej). Druge čokolade so bile pakirane v preproste papirnate zavitke, Milka pa je izstopala s to živahno podobo.
Največ teoretikov trdi, da je živahna vijoličasta barva simbolizirala prestiž, ekskluzivnost in kakovost. Kravica Milka, ki danes velja za enega najbolj znanih simbolov blagovne znamke, pa se je prvič pojavila v 70. letih prejšnjega stoletja in v hipu navdušila staro in mlado. Simbolizira uporabo alpskega mleka kot ključno sestavino čokolade Milka.
Čustvene oglaševalske kampanje
Milka je znana po svojih čustvenih in toplih oglaševalskih kampanjah, ki pogosto poudarjajo nežnost, domačnost in toplino družinskih vezi. Njihova znamenita fraza »Upaj si biti nežen« se je dotaknila številni src.
Čokolada je odlično darilo
Ravno v tem prazničnem času je Milka lahko tista, ki bo brez truda razveselila tvoje najdražje, sodelavce, sosede ... Je sinonim za mehkobo, toplino in sladko razvajanje. Na voljo so ti posebne izdaje, okrašene z božičnimi motivi, kot so čokoladni snežaki, jelenčki in božički, ter adventni koledarji. Zaradi raznolikosti okusov in posebne embalaže (pisane in praznično oblikovane škatle, ki so že pripravljene za darilo) je Milka kot darilo idealna izbira za vse starosti!
Si vedela ...
♥ ... da se Milka ponaša z več kot 20 različnimi okusi?
♥ ... da Milka izdeluje tematske izdelke za različne priložnosti (božične čokoladne snežake, velikonočne zajčke, valentinove srčke)?
♥ ... da se Milka danes prodaja v več kot 40 državah po vsem svetu?
Novo na Metroplay: “Lahko si v pižami, dokler je del koreografije” | BRIGITA KRAŠOVEC, ELLE MLADI TALENT 2024