Cosmo in NIVEA: Skupaj na koncert Rihanne

10. 8. 2011
Deli

Morda veš, kaj imata skupnega Cosmo in NIVEA? Razen tega, da bosta letos skupaj tekla v petkah?

Oba letos praznujeta poseben in zavidljiv jubilej – prav poseben rojstni dan. Cosmo bo upihnil 10 svečk, NIVEA pa kar 10-krat več.

NIVEA neguje našo kožo že 100 let

Ja, ta klasični modri pločevinasti lonček zaznamuje otroštva že celo stoletje. Kljub 100 svečkam na rojstnodnevni torti pa je ta modro-bela dama še vedno mlada in vitalna po srcu in neguje ljudi po vsem svetu. Dnevno izdelajo pol milijona modrih lončkov in jih napolnijo s 50 tonami kreme, zato je poimenovanje 'mati vseh krem' nedvomno zasluženo.

Kulten, brezčasen, privlačen in univerzalen pločevinasti lonček je namreč natanko pred stoletjem povzročil revolucijo v negi kože.

Ime je NIVEA dobila po svoji barvi, ki v latinščini pomeni 'snežnobela'.

Tako je leta 1911 NIVEA postavila temelje vsem ostalim kremam in blagovnim znamkam za nego kože, ki pa kljub številu svečk na rojstnodnevni torti še vedno ostaja del vsakdanjega življenja in obvezna oprema vsakega doma.

NIVEA ni pionir le pri razvoju najbolj univerzalne kreme, ampak je postavljala smernice nege kože v vsej svoji zgodovini: prvo olje za sončenje, prva je začela označevati zaščitni faktor na svojih izdelkih, revolucionarno odkritje koencima Q10 je prva uporabila v svoji najbolj prodajani kremi proti gubam –  NIVEA Visage Q10 (vsako sekundo na svetu prodajo dve kremi).

Leta 2010 je odkritje akvaporinov, majhnih vodnih kanalov v membranah celic v povrhnjici, ki je bilo nagrajeno z Nobelovo nagrado, poskrbelo za navdih za še eno inovacijo: tehnologijo HYDRA IQ, ki je vključena v formulo linije za nego obraza NIVEA Visage Aqua Sensation in v formulo izdelkov za nego telesa.

NIVEA praznuje s pop divo Rihanno

Tako je bila NIVEA v preteklem stoletju stalni spremljevalec milijonov ljudi, tudi nekaterih najbolj prepoznavnih obrazov na svetu. Svetovno znana glasbena pop ikona Rihanna je glas jubilejnega leta.

Rihanna se s svojo glasbo dotakne ljudi tako fizično kot čustveno. V svoji pesmi California King Bed, ki je uporabljena v novi televizijski kampanji znamke NIVEA po vsem svetu, je z besedilom popolnoma ujela povezanost in intimnosti dotika. NIVEA se ne bi mogla bolj strinjati s tem, zato so navdušeni, da 100. obletnico negovane in lepe kože praznujejo s pop divo Rihanno.

NIVEA podarja 5 x 2 vstopnici!

Rihannin koncert v Budimpešti za Cosmo bejbe!

NIVEA rojstni dan praznuje tudi z vami, drage Cosmo bejbe, sodelovanje v nagradni igri pa te lahko (v družbi prijatelja ali prijateljice) pripelje celo naravnost na koncert Rihanne, ki bo 8. decembra 2011.

In kaj boš morala za to storiti?

Enostavno nam zaupaj:

  • kakšne misli, občutke in spomine ti vzbudi NIVEA.

Svojo kratko, a iskrivo impresijo ali pa globok in navdahnjen esej še pošlji na naslov uredništva revije Cosmopolitan: cosmopolitan@adriamedia.si (v naslovu spletne pošte zapiši: Nivea in Cosmopolitan za Rihanno)!

Pogoje za sodelovanje v nagradni igri za vstopnice najdeš tukaj.

Nagradna igra poteka do 18. septembra 2011.

Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc