Vroče na modni sceni: dame z nahrbtniki

17. 7. 2015

Štiri dame. Vsaka z lastno zgodbo. Tako drugačne, a hkrati podobne. Skupno jim je igranje z enako produktno formo, ki ji vsaka doda kanček sebe, in s tem ustvarijo podoben, a hkrati drugačen produkt.

Postavili smo jim enaka vprašanja in dobili različne odgovore. Nahrbtniki so tako postali ljubezen in strast punc, ki stojijo za znamkami BOO, Frachella in Ada Hamza.

S svojimi idejami dokazujejo, da je čas, da pospravite svoje torbice v omaro in se prepustite praktičnosti nahrbtnika. Pri tem pa funkcionalnost ne nadvlada dizajna.

boo

Da so nahrbtniki mladih slovenskih oblikovalk lahko dodatek, ki je resnično šik, opozarja paleta barv, v katerih jih je moč zaslediti. Od bolj svežih pastelnih odtenkov do energičnih, močnih barv rumene in rdeče.

Čas je za kanček drznosti na dveh ramenih!

Boo: Dominika in Katarina Bučar

Boo

Kako se je rodila ideja za lansiranje lastne blagovne znamke nahrbtnikov?

Ideja za nahrbtnike BOO je bila precej spontana in naključna. Želeli sva si lep, moden nahrbtnik, ki pa ga v Sloveniji nisva našli, zato sva se odločili, da ga ustvariva sami in s tem poskusiva lansirati lastno blagovno znamko.

Kaj ima Boo, česar drugi nimajo?

Boopackse so preprosti, klasični, vendar živahni nahrbtniki. Meniva, da je prav ta kanček živahnosti pri njih nekaj posebnega. Na voljo so tako nežne, nevtralne barve kot tudi žive, energične. Prav tako Boo izstopa z novim, malo drugačnim modelom - BOOFLAPS, ki je dodelana različica že videnih klasičnih vrečastih nahrbtnikov. Od konkurence se najbolj razlikujeva predvsem glede na stremenje k dodelani in izpopolnjeni celostni podobi.

Kaj vaju inspirira pri oblikovanju?

Pri oblikovanju naju inspirira lasten način življenja. Največja inspiracija so občutki in utrinki z različnih koncev sveta, sonce, morje, dogajanja v mestnih središčih, občutek za arhitekturne elemente in na splošno čudovite malenkosti, ki jih srečujemo skozi vsakdan. Seveda pa veliko vlogo pri oblikovanju igrajo modne smernice in trenutni trendi!

Kako nositi vajine nahrbtnike?

Zaradi širokega izbora boopackov in različnosti med modeli lahko vsakdo najde boopack, ki ga prilagodi in nosi na svoj način. Meniva, da je boopack pika na i, da si popestriš in izpopolniš svoj lastni stil.

Boo

Sta sledilki trendom ali izhajata iz lastne inspiracije?

Lahko rečeva, da sva sledilki trendom in veliko idej dobiva iz modnih smernic, kjer pa dodajava tudi lastne zamisli, želje in občutke, ki produkte dopolnijo in jim dodajo osebnostno težo.

Še kakšne druge strasti poleg oblikovanja?

Dominika: Predvsem grafično oblikovanje in fotografija, s katerima se želim čim več ukvarjati in posledično uveljaviti. Pa seveda ples, srfanje, potovanja.

Katarina: Šport in konji, s čimer se ukvarjam že od otroštva.

Kakšni so vajini cilji za prihodnost?

Želiva se razvijati, biti prepoznavni in uspešni. Glavni cilj pa je postati prepoznavni tudi v tujini.

Kje lahko kupimo vajine izdelke?

Boopacks je možno kupiti v trgovini Brands of Friends na Čopovi ter prek spleta na BOO spletni strani www.boopacks.com. Na voljo za ogled pa so tudi v TOZD baru ter lokalu Centralna postaja. 

Frachella: Mateja Škraba

Frachella

Kako se je rodila ideja za lansiranje lastne blagovne znamke nahrbtnikov?

Zelo spontano. Zaželela sem si nahrbtnik s cofki. Ponavadi se mi zgodi, da si nekaj zapičim v glavo in seveda tega nikjer ne dobim. Z nahrbtnikom je bilo enako. In sem si ga ustvarila sama. Od tu naprej se je vse zgodilo samo in še vedno se.

Kaj ima Frachella, česar drugi nimajo?

Nahrbtnik Frachella odraža predvsem mojo osebnost. Najbolj izstopajo cofki in resice, za katerimi stoji moja zgodba. Vedno bom ustvarjala po svojem občutku in nikoli le zato, da bi lovila modne trende.

Frachella

Kaj vas inspirira pri oblikovanju?

Mešanica modnih trendov in osebne note. Navdihujejo me potovanja, kulture, glasba, filmi, občutki, moje življenje in moja doživljanja. Vse skupaj nastane kot posledica mojega trenutnega razmišljanja in počutja.

Kako nositi tvoje nahrbtnike?

Uživaj. Bodi svobodna. Verjemi vase, v samoroge (smeh) in v smer svojih sanj. Naj te popelje na najbolj noro avanturo, okoli sveta ali pa na drugo stran mavrice.

Ste sledilka trendom ali izhajate iz lastne inspiracije?

Oboje. Seveda spremljam modne trende, vendar končni izdelek ne bo nikoli nastal zgolj na podlagi trenutnega trenda. Hočem, da so moji izdelki brezčasni. Zato bo vedno večji del navdih iz mojega osebnega življenja.

Frachella

Še kakšne druge strasti poleg oblikovanja?

Ples in potovanja.

Kakšni so vaši cilji za prihodnost?

Nikoli si nisem zastavljala ciljev ali se spraševala o prihodnosti. Zdi se mi, da bi se s tem preveč omejevala in bila osredotočena na cilj, na poti do njega pa bi lahko spregledala kakšno drugo priložnost. Rada sem spontana in rada imam presenečenja. Živim vsak dan posebej in to želim delati še naprej. Bolj kot cilj pa si želim biti srečna in svobodna.

Kje lahko kupimo vaše izdelke?

Naroči se jih lahko pri meni osebno ali pa v trgovini Brands of friends na Čopovi ulici.

Ada Hamza

Ada

Kako se je rodila ideja za lansiranje lastne blagovne znamke nahrbtnikov?

Pred tremi leti sem se odpravila na počitnice v Barcelono z nizkocenovnim letalskim prevoznikom, zato sem razmišljala o lahki prtljagi. Takrat se mi je rodila ideja o usnjenem nahrbtniku z vrvmi, ki bo praktičen in obenem tudi lep modni dodatek. Jeseni 2012 sem oblikovala manjšo serijo, ki se je prodajala v Pop-up domu, in zaradi pozitivnih odzivov sem se odločila za lansiranje lastne blagovne znamke. In zaradi pozitivnih komentarjev v newyorškem butiku Opening Ceremony. (smeh)

Kaj ima Ada Hamza, česar drugi nimajo?

Moji nahrbtniki so izdelani iz prvovrstnega italijanskega usnja ter visokokakovostnih plezalnih vrvi. Izdelani so v majhni usnjarski delavnici v Ljubljani in glede na uporabljene materiale so izjemno trpežni, kvalitetni ter unikatni.

Ada

Kaj vas inspirira pri oblikovanju?

Kombiniranje barv in tekstur usnja ter vrvi je izjemno igriv proces, ki se ga lotevam podzavestno. Pri vseh kreativnih procesih pa stremim k enostavnosti, doslednosti ter konsistenci. Ravnam se po sebi in vsak izdelek, ki ga oblikujem, mora biti všeč meni, šele potem ga lahko pokažem in prodam drugim.

Kako nositi tvoje nahrbtnike?

"Gospa, to pristaja na vse!"

Ste sledilka trendom ali izhajate iz lastne inspiracije?

Oboje, sledim nekaj blogom in modificiram videno v skladu z lastnim estetskim in vrednostnim sistemom.

Ada

Še kakšne druge strasti poleg oblikovanja?

Fotografija.

Kakšni so vaši cilji za prihodnost?

Trenutno se dogovarjam z neko japonsko blagovno znamko o sodelovanju ter prodaji nahrbtnikov v Tokiu. V prihodnje pa bi rada sodelovala s fotografi, ki so mi všeč in bi na svoj način fotografirali nahrbtnike za lookbook. Razmišljam pa tudi o novih dizajnih torb.

Kje lahko kupimo vaše izdelke?

Trenutno je v izdelavi moja spletna trgovina, do takrat pa je možno osebno naročilo prek e-pošte.

Pripravila: Tina Tanko
Foto: Dominika Bučar, Kristijan Stramič in Ada Hamza

Novo na Metroplay: Matej Zemljič o zakulisju snemanja, dojemanju igralstva in stvareh, ki mu pomenijo največ