Seksi spodnje perilo: Daj prednost zapeljevanju!

10. 3. 2012
Deli
Seksi spodnje perilo: Daj prednost zapeljevanju!

Oh ja, spomladi se počutimo bolj nagajive, poskočne in mične. In zagotovo za žensko ni nič bolj vznemirljivega kot novo, seksi spodnje perilo. Zato nikar ne čakaj na svojega moškega, da te preseneti z darilom, ampak si ga pokloni kar sama.

Si vedela, da ...

Kratka zgodovina ženskega perila

Ženske so v srednjem veku in v renesansi kot spodnje perilo nosile nekakšne srajce in dolga spodnja krila. V 16. stoletju je krinolina ženskam začela ožiti pas. Pravi korzet se je razvil v 18. stoletju, ko je industrijski razvoj omogočil uporabo bombažnih tkanin in dosegel, da se je spodnje perilo lahko kupilo v prodajalnah.

V 20. stoletju je spodnje perilo postajalo vedno bolj podobno današnjemu, pravo revolucijo pa je prinesla elastična nit, saj je omogočila tkanje elastičnih tkanin, ki so se razvile do tridesetih let 20. stoletja. Ženske so počasi opustile steznike in jih nadomestile s spodnjimi hlačami, kot so jih nosili moški, in s kamižolami, ki so bile predhodnice današnjih spodnjih majic.

Leta 1913 je nastal prvi nedrček.

Spletni izbor najboljših

Namesto tebe smo pobrskali po svetovnem spletu in jih našli nekaj takšnih, ki krojijo in šivajo najlepše in najbolj ženske kose spodnjega perila:

Lisca

Podjetje Lisca so ustanovili leta 1955 v Sevnici, v majhni delavnici, v kateri je pet ljudi pričelo izdelovati modrčke, ki jih je na jugoslovanskem trgu primanjkovalo. V šestdesetih letih prejšnjega stoletja so se prebili na zahodne evropske trge, najprej v Nemčijo. Leta 1995 sta se oblikovali enotna krovna znamka Lisca in celostna grafična podoba, ki je združila vse linije in programe. V novem tisočletju sta se Lisci pridružili še mladostna blagovna znamka Cheek by Lisca in ekstravagantna linija Lisca Selection. Pred dnevi so na trg poslali tudi prvo moško kolekcijo. Lisca letno proda približno 2,5 milijona izdelkov in je prisotna v več kot 30 državah. Njihovo perilo je elegantno, ženstveno in romantično ter ženski daje občutek nežnosti in elegance ves dan. Na voljo je tudi spletna trgovina.

Andrés Sardá

Letos katalonska družina Sarda praznuje 50. obletnico izdelovanja spodnjega perila. Andres Sarda, ustanovitelj družbe in tekstilni inženir, je skupaj s hčerko Nurio idejna gonilna sila družbe, ki izdeluje visoko dizajnersko spodnje perilo. Kot inovatorji na področju spodnjega perila so začeli dodajati materiale, kot so teflon, najlon in lajkra. Njihovo perilo je ekstremno elegantno, izbrano ter popolnoma ženstveno. Imajo tri linije pod imeni Andrés Sardá (najbolj ekskluzivna), Sarda ter Todas. Za njihov komplet lahko odštejete tudi 400 in več evrov.

La Perla

Podjetje je leta 1950 ustanovila Bolognčanka Ada Masotti, ki je začela izdelovati korzete za bogate ženske. Specializirala se je za ročno izdelane čipke in vezenine, kar je še danes njihova posebnost in prednost. Med drugim so prvi izdelovali elastično čipkasto perilo. Danes podjetje vodi Adin sin Alberto, čeprav ga družina nima več v večinski lasti. Glamur in romantičnost se odražata v mehki svili in satenu, zato ženskam za kos Perlinega perila ni težko odšteti tudi do 300 evrov. Imajo tudi moško linijo.

Aubade

Aubade je francoska družba, ustanovljena leta 1875, ki slovi kot ena najbolj prefinjenih izdelovalcev spodnjega perila. Med drugim so tudi inovatorji modela petite tricheuse. Aubadejev svet je svet francoske umetnosti ljubljenja, kjer sta ženska in moški rivala v zapeljevanju, humorju in krivdi. Za najbolj enostaven nedrček boste odšteli približno 90 evrov, za hlačke pa 60. Na dodatni spletni strani so simpatično v komodo s predalčki spravljeni nasveti ženskam – kako naj zapeljujejo svojega dragega – http://frenchartofloving.com. Aubade pomeni jutranja (ob zori) ljubezenska pesem.

Myla

Vodilno podjetje britanskega razkošnega perila Myla je bilo ustanovljeno leta 1999, prvo trgovino pa so odprli v modnem londonskem predelu Notting Hill. Myla danes izdeluje elegantno spodnje perilo, pri tem pa uporablja razkošne tkanine ter inovativen dizajn. V podjetju pravijo, da ženskam omogočajo popolno predajo ljubezni do luksuza in stila, da se lahko počutijo čudovito in udobno v vsakem trenutku dneva – v službi, na klepetu s prijateljicami in seveda v postelji. Na voljo je spletna trgovina. Za osnovni model hlačk boste odštele približno 50 evrov, za modrček pa 90.

Chantelle

Chantellov duh – čar francoske privlačnosti. Francosko podjetje Chantelle Group je spodnje perilo začelo izdelovati že davnega leta 1876, ime Chantelle pa je posvojilo v petdesetih letih prejšnjega stoletja. Sedež družbe je v predmestju Pariza. Imajo tri znamke perila: Chantelle, Passionata in Darjeeling. Vsaka ženska ima v sebi dar biti naravno elegantna – privlačna. Chantelle odkriva brezčasno lepoto, ki je vedno moderna, zelo čutna, francoska, spontana in šik, kot so le Parižanke.

Še nekaj izdelovalcev luksuznega spodnjega perila:

Novo na Metroplay: Lia Zuljan in Milena Gasparin o ustvarjanju UGC vsebin, njuni karierni poti in konkurenci