Teden mode v Moskvi iz izvedbe v izvedbo potrjuje svoj sloves odskočne platforme za oblikovalce, ki želijo orati ledino v modni industriji.
V prvem oktobrskem tednu, ko je prestolnica ponovno postala stičišče kulturnih vplivov iz vseh koncev sveta, smo tako ponovno videli impresivno paleto kolekcij. V razstavni dvorani Manege, kjer se je odvijalo glavno dogajanje, je svoja dela pred oči javnosti spustilo nekaj nadvse vizionarskih lokalnih ruskih obiskovalcev.
Izhodi so navdušili kritično oko globalnih modnih poznavalcev, saj so oblikovalci veliko mero navdiha črpali iz pokrajin, od koder prihajajo. Brez besed smo obstali že ob prvem izhodu - v velikem slogu je moskovski teden mode namreč otvorila blagovna znamka LOOM BY RODINA pod taktirko kreativne direktorice Svetlane Rodina, ki se je z udarnim nastopom operne pevke iz teatra Bolšoj častno priklonila Rusiji in njenim vrednotam.
Po zaslugi blagovne znamke MEASURE smo se iz prvih vrst za nekaj minut preselili v pokrajino Dagestan, v eno izmed najbolj etnično raznolikih ruskih regij. Priklon njihovim avtohtonim nošam in običajem se je prikazoval v kolekciji s sodobno interpretacijo njihove kulture - športno estetiko.
Neopažena ni ostala niti ena izmed debitantk - moskovski teden mode je namreč prvič doslej gostil oblikovalko Oksano Kosarevo, mojstrico inovativnih krojev. Njena dela so črpala navdih iz preteklosti, ter skozi umetelno dovršene kroje zasijala v materialih z zračnimi tkaninami, čipkami in voluminoznimi poudarki.
Tudi tokrat nas ravnodušnih ni pustila blagovna znamka LI LAB, ki je svojo kolekcijo ovila v večno črnino s pridihom bordo in nežnejših poudarkov. Za vpadljivost so bili zadolženi kovinski detajli ter kontrastne vezalke.
Tretji dan tedna mode pa je otvorila še ena lokalna blagovna znamka, izvirajoča iz jugozahodnega ruskega mesta Volgograd - ALENA MUSAEVA. Na modni brvi je bilo ponovno začutiti utrip folklore in bogastva tamkajšnje kulturne dediščine. Etnični motivi so se premišljeno poigravali v minimalističnih, a nič manj teksturiranih krojih. Navdušili so nas voluminozni detajli in preplet lahkotnejših s težjimi materiali.
Iz Volgograda smo se nato ponovno vrnili v prestolnico s kolekcijo OHH.MIRRRA ob pogledu na katero se je zazdelo, da se sprehajamo čez galerijo retro estetskih del v sodobnem kontekstu. Opazni so bili številni elementi cvetlic ter igrivi motivi volančkov.
Vnovič je veliko odobravanje s strani kritične publike požela blagovna znamka BÜRO UNIQUE iz Samare, katere cilj je bil igriva športna oblačila ustvariti kot elegantnejšo alternativo večernim opravam. Navdušile so nas obleke iz tila, naborki, srajce in puloverji, ki so izžarevali mladostno energijo.
Kreativna direktorica blagovne znamke MAISON KALEIDOSCOPE Ekaterina Kombarova je pri snovanju kreacij svoj navdih črpala iz umetnosti mitoloških likov in njene interpretacije različnih svetovnih kultur. Njena kolekcija je bila tako pravi kalejdoskop pletenin s kreativnimi potiski vrtnic in ptic, ki naj bi po pričevanju avtorice simbolizirala ravnovesje obeh spolov.
Še ena v naboru kolekcij, katero smo nestrpno pričakovali, je bila moskovska blagovna znamka BITTE_RUHE, ki tudi tokrat ni razočarala s poudarjenimi silhuetami, eksperimentiranjem s teksturami ter dodatki čipke, bleščic in pleteninami. Vse se je vrtelo okoli rožnatega odtenka, ki so jo uravnotežili z jesensko sivino. Znova so dokazali, da znajo mojstrsko uravnovesiti nežnost s kančkom drznosti.
Z ženstvenostjo pa se je poigravala tudi odmevna znamka GAPANOVICH, katere muza nove kolekcije je bila labodja princesa v vsej svoji veličini. S pravljično melodijo v ozadju se je pista prelevila v pravljični sprehod izključno belih tkanin z obilico volančkov, visokimi ovratniki, voluminoznimi rokavi in svetlečimi detajli.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji