V Ruski prestolnici se je - tokrat že tradicionalno - odvil poklon modni kulturni raznolikosti.
Neizogibno dejstvo je, da se teden mode v Moskvi z lahkoto postavi ob bok ostalim metropolitskim izvedbam. Vsakič znova le še utrjuje svoj sloves stičišča kulturnih tokov in tudi tokrat naj številke pričajo zase - razcvet modnih talentov je v začetku oktobra v razstavno dvorano Manege zraven Rdečega trga privabil kar 65 tisoč obiskovalcev.
Na modnih brveh je torej završalo od kreativnega navdiha - obiskovalci smo lahko prisostvovali kar 83 modnim revijam ne le lokalnih prominentnih oblikovalcev, temveč tudi kreatorjem iz 7 drugih držav, vključno s Kitajsko, Indijo in Združenimi Arabskimi emirati.
Odvila se je prava kulturna fuzija, ki je postregla s pravo pašo za oči modnim poznavalcem v prvih vrstah pa tudi ljubiteljskim modnim entuziastom. Oblikovalci iz vsega sveta so v kolekcije prihajajoče sezone namreč vključili kulturno dediščino držav, od koder prihajajo. Preplet njihovih raznolikih korenin je poskrbel, da smo se domov vrnili prekipevajoči od vtisov. Naj te iz fotografij navduši kulturni mozaik oblikovalcev iz drugih celin na Moskovskem tednu mode, ki so najbolj navdušili nas:
RAEGITAZORO, INDONEZIJA
Tople jesenske barve, v katere je bilo v času tedna mode odeto mesto, so po zaslugi indonezijskega oblikovalca prevetrili neonski odtenki, sicer zaščitni znak blagovne znamke. Z mislijo na trajnostni nastanek so se v kolekciji prepletli ostanki materialov iz proizvodnje oblačil, mešanica različnih tekstur in tkanin pa je poskrbela, da je kolekcija odražala elemente vseh aktualnih trendov.
TSHEGOFATSO BY DESIGN, JUŽNA AFRIKA
Fuzija avantgardne in grunge estetike je bila globok priklon kulturi afriške celine. Dih pa niso jemali le vsestranski kosi oblačil, temveč tudi nastop tistega, ki je v rokah držal rdečo nit nove kolekcije. Bučen aplavz je namreč požel sam oblikovalec, ki je v družbi manekenke stopil na pisto ter svoj voluminozen kroj spremenil v elegantno obleko, ki je spominjala na metuljeva krila.
NIITIN BAL CHAUHAN, INDIJA
Kolekcijo indijske blagovne znamke je zaznamovala raznolika paleta odtenkov - od vsestranskih črnih in belih, do mehkejših kremnih. Pika na i so bile igrive teksture in nagubane tkanine.
KENSUN, KITAJSKA
Upodobljeni cvetlični potiski, teksture, ki spominjajo na cvetoče popke in čipkasti detajli so vse, kar uteleša filozofijo kitajske blagovne znamke: ohranjanje klasičnega tradicionalnega sloga s ščepcem modernega sveta. Obilico odobravanja s strani navzočih so požele tiare v pričeskah, ki so bile pravšnji kontrastni element.
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc