Ko jih boš videla, se boš tudi ti vprašala, ali morda gre za zelooo drag hec (saj stanejo 515 evrov).
Tudi ti za boljši vid nosiš očala? Potem veš, kako naporno zna biti izbiranje pravih okvirjev, ki se jih ne bi naveličala po prvem mesecu uporabe.
No, Gucci je modnim navdušencem tokrat ponudil nekaj povsem novega, in sicer nove okvirje očal, ki so nastali po navdihu mode 50. in 60. let, in predstavljajo t.i. invertni dizajn.
Kaj to pravzaprav pomeni?
Kot so pojasnili pri tej modni hiši, invertni dizajn pomeni, da njihov videz daje občutek, kot da so očala obrnjena na glavo.
»Okvirji so izdelani iz več plasti črnih in belih acetatnih vlaken, na katera je vtisnjen cvetlični odtis in majhen Gucci logo, ki dodatno obogati celostni videz,« še pove opis.
Poglej, kako so videti:
A kupci niso bili vsi navdušeni nad dizajnom. Nekdo je na Twitterju delil fotografijo očal in pripisal: »Gucci, zakaj to počnemo?« Drugi komentar pravi: »Oblikovalci so v karanteni in se jim meša.« »Tuhtam, če so se pri Gucciju kadarkoli ustavili in pomislili, da samo zato ker lahko, še ni nujno, da morajo,« še piše med komentarji.
Poglej, o čem govorimo:
Gucci why are we doing this pic.twitter.com/kfGPeNmyVL
— porochista khakpour (@PKhakpour) December 9, 2020
Nekateri so nova Gucci očala primerjali z naočniki, ki jih je v osemdesetih letih nosil Dennis Taylor, legenda v biljardnem športu.
Gucci are usually ahead of the game with fashion, but ladies could have had the Dennis Taylor look 30+ years ago. pic.twitter.com/yXxwGIq218
— Andrew (@officialDB3K) December 11, 2020
Kaj pa ti praviš?
Fotografije: Profimedia, Gucci
Novo na Metroplay: Ines Erbus o avtoimuni bolezni, ljubezni do hrvaščine in potovanjih