V Primarku nikoli (ampak res nikoli) ne naredi tega!
Težko se je upreti ugodnostim ter aktualnim trendom, ki jih ponuja znamka oblačil Primark. Ni čudno, da je tako priljubljena.
A v vsej poplavi oblačil ter modnih dodatkov se skriva tudi nekaj skrivnosti, katere je dobro vedeti in ti bodo olajšale nakupovanje (ter prihranile živce).
Nekdanja uslužbenka Primarka je namreč delila skrivnosti trgovine s poceni oblačili, vključno s tem, zakaj nikoli ne bi smela prositi trgovskega osebja, da zadaj preveri, ali imajo tvojo velikost.
Preberi tudi: Pozabi na tote torbe, to je torbica, ki jo na tednih mode nosijo vsa modna dekleta
Bivša zaposlena v priljubljeni trgovini je najprej opozorila, da nikoli ne smeš vprašati za oblačilo v drugi velikosti, če ga slučajno ne najdeš v trgovini.
Če vsaj malo poznaš Primark, potem gotovo veš, da delavci dejansko ne pogledajo v skladišče, ko pravijo, da bodo pogledali za tvojo velikost.
Pri tem ne gre za to, da ne bi imeli časa za stranke ali da ne bi bili ustrežljivi temveč enostavno za dejstvo, da njihovo skladišče naseljuje na stotine neoznačenih škatel v katerih se nahajajo artikli.
Priporočamo: Veš tiste gube, zaradi katerih so tvoje superge videti stare in načete? Ta trik jih odstrani v hipu
Nobena od teh škatel ni označena, da bi zaposleni vedeli, kaj se v njih nahaja, zato je praktično nemogoče, da bi ti v razumnem času našli, kar iščeš.
Nato je še svetovala, da če najdeš artikel, ki je poškodovan ali umazan, lahko zanj zahtevaš popust. Lahko ga odneseš na blagajno in običajno bo osebje odobrilo 10 % popusta.
Popuste lahko izvedejo samo vodje, zato boš morda morali nekaj časa počakati na blagajni, ko bodo poskušali najti nekoga višjega, ki bi znižal ceno.
Glede na to, da Primark nima razprodaj in ne nudi popustov (zaradi že tako nizkih cen oblačil) je to edini način, da tam dobiš popust.
Kar uporaben nasvet, kajne?
Preberi še: Si tudi ti mislila, da so nizki čevlji boljši od petk? V tem primeru to nikakor ne drži
Fotografije: Profimedia
Novo na Metroplay: "Materinstvo ti da novo dimenzijo organizacije, produktivnosti in empatije" | Sonja Šmuc