Moda Promocijsko sporočilo

Answear življenje odene v dragocenosti

10. 5. 2024
Deli
Answear življenje odene v dragocenosti (foto: promocijska fotografija)
promocijska fotografija

Answear predstavlja novo komunikacijsko platformo s sloganom "Odeni življenje v dragocenosti", ob tem pa poudarja vrednost pomembnih trenutkov v življenju. 

Ko govorimo o tem, kaj je zares pomembno v življenju, ne mislimo zgolj na spomine, izkušnje ali sanje. Spomniti želimo na edinstven občutek, ki ga doživimo, ko nadenemo oblačila, ki jih imamo radi.  

Reklamni oglasi, posneti v čudovitih pomladnih mesecih v Lizboni, so bili ustvarjeni v sodelovanju z mednarodnimi ustvarjalci. Z izbrano tematiko nas spodbujajo, da razmislimo, ali so stvari, ki jih izberemo, izraz naših vrednot, izkušenj in identitete. 

“Moda je sestavni del nas”

"Moda je oblika zunanjega manifesta, ki odraža naše poglede, humor in samodistanco ali pomanjkanje slednjega," pravi Marta Sawicka, direktorica marketinga pri Answear.com. "Moda je sestavni del nas, z njo odražamo sebe. Veliko pokažemo s tem, kako nosimo jakno, majico, obleko, superge ali uhane. Te stvari zaradi nas dobijo še bolj dragocen pomen. Zakaj? Ker nam ni mar za čevlje, ampak za dejstvo, da smo v njih pretekli maraton; in tista modra obleka predstavlja spomin na najlepši sončni zahod v Barceloni," pravi Marta Sawicka in dodaja, da nova komunikacija blagovne znamke pomeni tudi novo pozicioniranje - kot premijske blagovne znamke. "Pri nas izdelke obravnavamo kot edinstvene in dragocene, kar si zaslužijo. To želimo predstaviti tudi našim strankam," poudarja.

promocijska fotografija

Novo rojstvo

Z novo kampanjo želi Answear poudariti novo pozicioniranje blagovne znamke, ki se osredotoča na visokokakovostne izdelke in izbrane premium blagovne znamke. To omogoča oblikovanje nove zgodbe, ki gradi trajen odnos med blagovno znamko in potrošnikom - zgodbo, ki sega prek razmerja izdelek–potrošnik. 

Kakovostna in izrazna moda v tokratni Answearjevi kampanji, posneti v Lizboni, je odsev direktorice in fotografinje Stelle Consonni, znane po izjemnih fotografijah za Gucci, Burberry in Vogue. Obraz kampanje je Fatima Brunengo, brazilska igralka in manekenka. Izbrani stilski kosi pripovedujejo različne modne zgodbe, ki rišejo pomembne trenutke v naših življenjih.

Kampanjo predstavili na 12 trgih v Evropi 

Kampanjo “Odeni življenje v dragocenosti” Answear predstavlja na 12 evropskih trgih, kjer posluje (razen na Poljskem, Madžarskem, Češkem, Slovaškem, v Ukrajini in Italiji). Zraven televizijskega oglasa oglaševanje poteka tudi prek digitalnih medijev.

Strategijo in koncept kampanje je pripravila agencija Saatchi & Saatchi na Poljskem. Za medijsko načrtovanje in nakup je poskrbela medijska hiša Starcom. Televizijske oglase je izdelala produkcijska hiša Papaya Films Lisboa. Poprodukcijsko obdelavo je izvedlo podjetje Platige Image s podporo zvočnega studia Soundly. 

promocijska fotografija

Answear je trgovina s konceptom, ki zagotavlja edinstveno nakupovalno izkušnjo. Stranke bodo kmalu priča novi izkušnji na Answear.si. Blagovna znamka bo v maju odprla svojo prvo konceptno trgovino v Norblin Factory v Varšavi. Gre za nov koncept, poln edinstvenih doživetij, ki združuje svet prestižnih blagovnih znamk s zabavo, umetnostjo, oblikovanjem in tehnologijo.