Hitra prehrana je povezana z depresivnimi motnjami

Nedavna raziskava univerze Las Palmas na otoku Gran Canaria je razkrila, da hitra prehrana slabo vpliva na duševno počutje. Ljudje, ki se redno prehranjujejo s hamburgerji, picami in ocvrtim krompirčkom, pa lahko zapadejo v depresijo.

20. 4. 2012
Hitra prehrana je povezana z depresivnimi motnjami

Raziskavo so objavili v strokovni reviji Journal of Public Health Nutrition.

V raziskavi je sodelovalo devet tisoč ljudi, ki niso imeli depresije.

Izsledki raziskave so pokazali, da imajo posamezniki, ki se pogosto prehranjujejo s tovrstno hrano, 51 odstotkov več možnosti, da zapadejo v depresijo.

Ljudje, ki pogosto uživajo hitro hrano, so največkrat samski, telesno neaktivni, kadilci in v večini delajo več kot 45 ur na teden.

Cosmo newsletter

Bodi vedno korak pred drugimi

Prijavi se na Cosmopolitan novičnik in vsak teden prejmi izbor ekskluzivnih zgodb iz sveta mode, lepote, odnosov, pop kulture in življenjskega sloga.