Voda, ki osvaja Ameriko

1. 10. 2008

Zaradi svoje izjemne kakovosti, je naravna izvirska voda Jana postala uradna voda Arene Madison Square Gardena.

Hitro po tem, ko se je pojavila na tržišču, se je naravna izvirska voda Jana s svojo kakovostjo postavila ob bok najbolj znanim svetovnim vodam.

Darilo narave

Zaradi svoje izjemne sestave, posebno uravnoteženega razmerja kalcija in magnezija ter najsodobnejše tehnologije proizvodnje je ta izdelek pravo darilo narave, izvorno shranjeno v steklenici.

Zato ne čudi, da je s temi svojimi kvalitetami tako hitro osvojila potrošnike, pa tudi stroko, ki ni skoparila s priznanji.

Odkrila jo je Amerika

Potem, ko je postala prva med vodami na domačem tržišču, se je začela uveljavljati tudi še tujih trgih.

Eno najzanimivejših je zagotovo ZDA, kjer je prisotna od maja 2005. Svojo misijo na tem tržišču je začela na področju države New York, kjer jo lahko najdemo v specializiranih verigah za prodaj t.i. 'health & beauty' izdelkov. Od februarja leta 2006 pa je Jana tudi lastnica prestižnega priznanja NSF ameriške neodvisne institucije za kontrolo kakovosti, kar pomeni, da zadovoljuje visoke standarde, potrebne za izvoz na ameriško tržišče, s tem pa tudi standarde FDA.

Pijejo jo legende

In medtem ko na tujih trgih že dosega zavidljivo rast, ji je vrata na ameriški trg odprl prav Madison Square Garden, kjer je postala uradna voda.

Kot del partnerstva z ikonami ameriškega športa, NY Knicksi in NY Rangersi, je v sezoni 2007/08 Jana edina voda te kategorije, ki se distribuira med njihovimi tekmami ter je tudi pokrovitelj spremljevalnih dogodkov, kot so različna tekmovanja, namenjena publiki. Glede na število fanov, ki vsako sezono obišče Madison Square Garden, lahko rečemo, da je Jana na dobri poti, da osvoji široko maso ljudi.

Več informacij na: www.janawater.si

Oglasno sporočilo

Novo na Metroplay: Tomi Meglič o globoki ustvarjalnosti, otroštvu in očetovstvu