SUPERHEARO orchestra – zvezde nove Telekomove jesenske kampanje

6. 9. 2013

SUPERHEARO orchestra, 42 mladih nadarjenih glasbenikov, je konec avgusta v sklopu priprave nove jesenske kampanje Telekoma Slovenije za SiOL in Mobitel pod taktirko Iva Rimca, vodjo orkestra, priznanega glasbenika in glasbenega pedagoga, posnelo priredbo pesmi priljubljene skupine One Republic z naslovom Good Life.

Telekom Slovenije je predstavil videospot mladega orkestra, s čimer so njegovi člani postali tudi obrazi nove Telekomove televizijske kampanje.

»Ob snovanju jesenske kampanje smo se po uspešni spomladanski in poletni kampanji, ki ju je poleg čutnega spota zaznamovala tudi skladba Good Life skupine One Republic, odločili, da nadaljujemo komuniciranje pozitivnih vrednot in občutij. Porodila se je ideja, da pesem priredimo v sodelovanju z mladimi glasbeniki. SUPERHEARO orchestra predstavlja najlepši del te naše jesenske zgodbe. Priredba GoodLife je odlična, zato si želimo, da bi jo spoznale tako domače kot tuje glasbene lestvice, ob tem pa smo ponosni, da s tem projektom omogočamo razvoj glasbenih talentov in potencialov mladih tudi otrokom iz družin z manj priložnostmi,« je o projektu povedal Simon Furlan, direktor Sektorja za marketing pri Telekomu Slovenije.Družba bo namreč donirala sredstva projektu Botrstvo za plačilo letne šolnine in vpisnine za osnovno glasbeno izobraževanje omenjenih otrok.

SUPERHEARO orchestra sestavlja 42 otrok, starih med 9 in 16 let.

Edinstveno priredbo pesmi Good Life tako igrajo otroci na osem violin, šest kitar, štiri čela, dva basa in dva mala bobna ter po en kontrabas, klarinet, flavto, zvončke, bobne, bongose, tamburin, električni bas, klaviature, oboo, fagot in rog, spremlja pa jih osem vokalov. Avtorja aranžmaja sta Ivo Rimc in Bojan Zupančič, poleg njiju pa so na projektu sodelovali še Andraž Mazi, Miha Meglič, Drago Gradišek, Rudi Strnad, Mitja Kuselj, Kristjan Ilič  in Sebastjan Podlesnik.

Projekt je družba Telekom Slovenije zasnovala v sodelovanju z agencijo Pristop in družbo Universal Music (ki zastopa avtorje originalne pesmi), k sodelovanju pa so povabili tudi uveljavljene glasbene pedagoge. Slednji so k sodelovanju povabili Iva Rimca, ki je skupaj z glasbenimi pedagogi naredil izbor otrok med talenti iz različnih glasbenih šol, ki strast do glasbenega ustvarjanja negujejo že od malih nog.

Orkester, ki je pridno vadil celo poletje, je videospot posnel v Kulturnem domu Krško med 26. in 28. avgustom.

Več kot 100 ponovitev je bilo potrebnih, da je produkcijska ekipa dobila najboljši zvok, režiser spota Miha Knific pa je v kamero ujel najboljše trenutke in super energijo. Otroci, ki so te tri dni preživeli kot v nekakšnem glasbenem kampu, te izkušnje in novih prijateljstev, ki so se spletla med vajami, zagotovo ne bodo pozabili.

»Navdušeni smo, da lahko sodelujemo pri tem fantastičnem projektu Telekoma Slovenije. Universal Music se odpoveduje dobičku od prodaje pesmi – donirali ga bomo otrokom iz socialno ogroženih družin,« je povedal Fabian Stilke, direktor marketinga Universal Music & Brands.

»Državnih sredstev za glasbo in kulturo nasploh v kriznih časih primanjkuje, zato smo veseli, da lahko sodelujemo s podjetjem, ki zapolnjuje nastalo vrzel. Pri projektu smo združili moči s fantastično ekipo agencije in enim izmed naših glasbenikov, Ivom Rimcem (Zebra Dots), ki je vodil orkester. Otroci iz SUPERHEARO orchestra so izjemno nadarjeni in to je za njih le začetek čudovitega popotovanja,« je še dodal.

Kako zveni 42 super junakov nove jesenske oglaševalske kampanje Telekoma Slovenije za blagovni znamki SiOL in Mobitel si lahko ogledaš v videu spodaj.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja