Išče se najboljši Oglas za mojo reko!

26. 5. 2010
Išče se najboljši Oglas za mojo reko!

Moja reka si je dolgoročen projekt, s katerim Ministrstvo za okolje in prostor RS in podjetje Coca-Cola HBC Slovenija ozaveščata o pomenu slovenskih rek.

Osrednji del projekta v letu 2010 je natečaj Oglas za mojo reko.

Natečaj za naj oglas

Na njem mladi natečajniki ustvarjajo televizijske, radijske in tiskane oglase, s katerimi bodo svoje vrstnike, družine pa tudi širšo slovensko javnost na kreativen in zabaven način ozaveščali o pomenu ohranjanja rek in spodbujali k razmišljanju o odgovornosti ljudi za prihodnost rek.

Projekt ima tudi svojega ambasadorja, slovenskega reperja Zlatka, ki se je povabilu nemudoma odzval in posebej za to priložnost sam ustvaril oglas, ki je že na ogled na youtubu.

Razglasitev najboljših stvaritev mladih

Dogodek ob razglasitvi najboljših oglasov, ki so jih o svojih rekah ustvarjali mladi iz vse Slovenije (vrtci, osnovne in srednje šole) z namenom osveščati ljudi o pomenu slovenskih rek, pa se bo odvil že v ponedeljek, 31. maja, dan pred Dnevom Save, ob 15. uri – v bližini reke:

  • v Atriju ZRC SAZU (Novi trg 2).

Dogodka se bodo med drugim udeležili minister za okolje in prostor RS prof. dr. Roko Žarnić; generalni direktor podjetja Coca-Cola HBC Slovenija Uroš Kanduč, ter ambasador projekta raper Zlatko.

P.S.

Da otroška kreativnost ne pozna meja, se lahko prepričaš na spletni strani www.mojareka.si, kjer so objavljeni vsi sodelujoči oglasi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja